רבים חוששים מרופאי שיניים או ליתר דיוק מטיפול השיניים, וזאת בשל הכאב שכרוך בו לעתים רבות. למרות זאת, בשנים האחרונות הפכו הטיפולים לנסבלים יותר וזאת בגלל שורה של אפשרויות הרדמה, שמקלות על הסבל והכאב ואפילו על החרדה. תושב העיר שהגיע לטיפול טוען שהוא סבל רבות בשל טיפול ללא הרדמה שגרם לו לכאבים עזים.
1 צפייה בגלריה
רופא שיניים. ההרדמה נגמרה
רופא שיניים. ההרדמה נגמרה
רופא שיניים. ההרדמה נגמרה
(צילום המחשה: pixabay)
מכתב התביעה שהגיש האיש עולה כי לפני כארבעה חודשים הוא פנה למרפאת שיניים במרכז ראשון לציון לצורך טיפול שורש ועקירה. לטענת הגבר, הוא חשש מהכאב שכרוך בהליך וביקש מהרופא שייקח זאת בחשבון ויעשה כל שביכולתו כדי לטשטש את הכאב ככל האפשר. לדברי הגבר, בתחילה הוא קיבל זריקת הרדמה והטיפול החל בצורה סבירה, אך כעבור פחות משעה, בעת הטיפול, הוא החל לחוש בכאב שיניים הולך ומתגבר והבין שהשפעת ההרדמה עברה. לטענת התובע, הוא הפנה את תשומת ליבו של הרופא לכך אך ללא הועיל והטיפול נמשך כאשר הוא חווה כאבים בלתי נסבלים.
הגבר יצא מהטיפול כואב ומזועזע והחליט שלא להמשיך בטיפול אצל רופא השיניים. לטענתו, בעקבות הטיפול הוא המשיך לסבול מכאבים ואף החשש שלו מרופאי שיניים הלך והתגבר. בעקבות כל אלה הוא תובע מרופא השיניים שלו פיצוי על סך 10,000 שקלים.