זוג מראשון לציון הגיש בשבוע שעבר בקשה לצו הרחקה מהשכנה שמתגוררת בדירה הסמוכה אליהם. לטענתם, השכנה דרשה מהם לחדול מהפעלת מכונת הכביסה שלהם אשר לדבריה גורמת לרעש רב. כשסירבו לבקשתה היא החלה להטריד אותם.
1 צפייה בגלריה
השכנה טענה שהמכונה מרעישה
השכנה טענה שהמכונה מרעישה
השכנה טענה שהמכונה מרעישה
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לדברי בני הזוג, מכונת הכביסה שלהם נמצאת מחוץ לבית, במחסן שהם הציבו בגינה, שם גם נמצא המייבש וכל הציוד הנדרש לטובת כיבוס הבגדים. לפני כחצי שנה, כך טוענים השניים, האשימה אותם השכנה כי מכונת הכביסה מייצרת רעש רב, קולות של חבטות, וכל אלה אינם מאפשרים לה לנוח בצהריים או מעירים אותה בלילה.
לדברי בני הזוג, למרות שסברו שהמכונה לא מייצרת רעש חריג, הם בכל זאת הקפידו לסגור את דלת המחסן ואף הציבו מזרן על דלתו כדי שיבודד רעשים. אלא שכל זה לא הספיק.
בבקשה לקבלת צו הטרדה מאיימת טענו בני הזוג שהשכנה החלה להטריד אותם, החלה לצלם אותם בכל פעם שיצאו מהבית ונכנסו אליו, ואף הגדילה לעשות וצילמה את בתם התינוקת שנולדה להם, למרות שהם התריעו בפניה שהיא קטינה ואסור לה לעשות זאת.
לאחרונה גילו בני הזוג שרכבם נשרט במספר מקומות וגלגלי הרכב אף פונצ'רו, תקרית בה הם מאשימים את השכנה. בעקבות סדרת ההטרדות פנו בני הזוג לבית המשפט בבקשה להרחיק את השכנה.
לאחר דיון משפטי ולאחר שנשמעו גם טענות השכנה, הוחלט להוציא צווי הרחקה הדדיים בדרישה שלא ליצור קשר אחד עם השני.