במשך עשר שנים עבדה תושבת ראשון לציון כסייעת בגני ילדים בעיר, עד שלפני כשנה וחצי חוותה אירוע שבעקבותיו היא יושבת כיום בבית עם נכות פיזית ונפשית. בשבוע שעבר היא הגישה תביעה נגד עיריית ראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
האקדח שפגע בעינה של הסייעת
האקדח שפגע בעינה של הסייעת
האקדח שפגע בעינה של הסייעת
(צילום: פרטי)
"אני לא יכולה לשכוח את אותו היום", היא מספרת, "אני גם אזכור אותו לכל החיים שלי. זה היה יום שגרתי בגן והצוות היה בפנים כשאני הייתי בחוץ עם כל הילדים. לפתע הגיעה אחת הילדות מהגן, בת ארבע בסך הכל, ובידה היא החזיקה אקדח לייזר שילדה אחרת הביאה מהבית. היא לחצה על האקדח וכיוונה מקרוב ישירות לעין שלי ולרגע ראיתי אור אדום שבקע מהאקדח. קמתי מהמקום שלי, אבל בעין שנפגעה לא ראיתי כלום חוץ מאור לבן חזק. התקשרתי מהר למנהלת הגן שהיתה בחופש אבל היא אמרה לי 'מה את רוצה שאני אעשה?'".
הסייעת מספרת כי הראייה לא שבה ועל כן היא התפנתה לבית החולים, שם עברה סדרת בדיקות. "את הראייה שלי בעין איבדתי. מאז המקרה אבדה שמחת החיים שלי, יש לי פגיעה נפשית ואין לי כוח לעשות שום דבר. הייתי יוצאת וקוראת ספרים והפכתי לאדם כבוי ועצוב. חלק מהראייה הלכה לי ואני לא יכולה להתמודד עם דברים שגרתיים. אני פוחדת לצאת החוצה כי אני חוששת שבגלל בעיות הראייה אני לא אוכל לתפקד ומה יקרה אם אני אפגע בעין השנייה ואתעוור לגמרי, מי יוכל לעזור לי? אני צריכה להתאמץ לראות דברים וזה קשה לי".
בעקבות התקרית הקשה הגישה הסייעת, באמצעות עורכת דינה מיטל עמית ממשרד 'חיים קליר ושות'', תביעה נגד עיריית ראשון לציון לדרישת פיצויים לפי החלטת בית המשפט.
מהעירייה נמסר בתגובה: "כשנקבל את כתב התביעה, נלמד אותו ונגיב בהתאם".