לפני כשלושה חודשים הוזמן נגן גיטרה ובעל להקת חתונות מראשון לציון להופיע בחתונה, לשמח ולהרקיד את האורחים. לדברי מנהל הלהקה, למרות מזג האוויר הסוער שהיה באותו היום ועל אף שהנגנים דחו עבודות אחרות אליהן הוזמנו, הם הגיעו לאולם השמחות ששם נערכה חתונה.
במהלך הערב עשו חברי הלהקה את המוטל עליהם, ניגנו שעות ארוכות והרקידו את הנוכחים. בתום האירוע ניגש מנהל הלהקה לחתן השמחה וביקש ממנו לקבל את התשלום עבור ההופעה, אלא שלטענתו השיב לו החתן שהוא אינו חש בטוב ועוד מסוחרר בשל שתייה מרובה בחתונה ושהוא יעביר לו את הסכום שהוא חייב לו ולנגנים למחרת היום כשיתאושש מן האירוע המרגש.
1 צפייה בגלריה
החתן צפה בסרט החתונה והחליט שהוא לא צריך לשלם
החתן צפה בסרט החתונה והחליט שהוא לא צריך לשלם
החתן צפה בסרט החתונה והחליט שהוא לא צריך לשלם
(המחשה: shutterstock)
אלא שלטענת מנהל הלהקה, מאז הוא מנסה לקבל את כספו אך ללא הצלחה. לדבריו, לאחרונה אמר לו החתן כי כעת אחרי שההתרגשות ירדה והוא וכלתו צפו בסרט החתונה, הם הבחינו שאנשים רבים לא רקדו באירוע שלהם ושרחבת הריקודים נותרה כמעט ריקה מרוקדים. לטענת מנהל הלהקה, החתן הודיע לו כי הנוכחות הדלילה על רחבת הריקודים מוכיחה שהוא והלהקה לא ביצעו כראוי את המשימה המוטלת עליהם - לשמח ולהקפיץ את האורחים, ולכן הוא אינו חושב שיש מקום לדרוש ממנו לשלם את יתרת החוב.
לאחרונה הגיש מנהל הלהקה, שנאלץ לדבריו לשלם לנגנים מכיסו, תביעה נגד החתן ובה הוא דורש לקבל את הכסף שהוא חייב לו, בתוספת על עוגמת הנפש שנגרמה לו.
פורסם לראשונה: 14:08, 23.02.20