בית משפט השלום בראשון לציון גזר אתמול (יום ג') שלושה חודשי מאסר על תושב ראשון לציון שהכה שומר בחניון אחוזת ראשונים, זאת לאחר שביקש ממנו להזיז את רכבו.
לטענת עו"ד דוד טובול, פרקליטו של השומר המותקף, מאז המקרה סובל לקוחו מפוסט טראומה שפוגעת באיכות חייו. אתמול התקבל גזר דין נוסף בתביעה אזרחית שהגיש הקורבן ונפסקו לטובתו פיצויים בסך של 220 אלף שקלים.
2 צפייה בגלריה
תקיפת השומר בראשון לציון
תקיפת השומר בראשון לציון
תקיפת השומר בראשון לציון
(צילום: מצלמות אבטחה)
באוקטובר 2018 נכנס תושב העיר לחניון אחוזת ראשונים והחל לפרוק סחורה במקום שאינו מיועד לכך. השומר ניגש אל הנהג וביקש ממנו להזיז את הרכב ובין השניים התפתח ויכוח קולני.
בשלב מאוחר יותר, הכה הנהג את השומר במכת אגרוף ולאחר מכן המשיך להכותו בבעיטות ואגרופים לפניו. השומר איבד את שווי משקלו, נפל על הרצפה וכתוצאה מכך נגרם לו פצע מדמם בראשו. תקרית אלימה זו הסתיימה בפציעה של השומר והוא נזקק להמשך טיפול רפואי.
בהמשך הגיע הדיון המשפטי לסיומו ובו נגזר דינו של הנהג האלים לשלושה חודשי מאסר בפועל, 3,000 שקלים קנס ועוד שלוש שנות מאסר על תנאי.
(צילום ממצלמות אבטחה)
2 צפייה בגלריה
עו"ד דוד טובול
עו"ד דוד טובול
עו"ד דוד טובול
(צילום: פרטי)
בנוסף לכל אלו, אמש (יום ג') התקבל כאמור פסק דין בתביעה אזרחית שהגיש השומר באמצעות עורך דינו דוד טובול ובמסגרתו חויב התוקף בתשלום פיצויים על סך של 220 אלף שקלים ועוד שלושים אלף עבור הוצאות משפט.
"אירוע התקיפה המיותר תועד במצלמות והתקיפה החבלנית גרמה ללקוח שלי לפוסט טראומה קשה. עד היום הוא סובל מפלאשבקים מבחינה מנטאלית", אומר עו"ד טובול.