תושבים בשכונת אברמוביץ' בראשון לציון מחתימים לאחרונה עצומה נגד גינת הכלבים שהוקמה בשכונה. "המקום מהווה מיום הקמתו מטרד חמור ביותר", הם טוענים, "אשר פוגם קשות באיכות החיים של כל תושבי הסביבה".
1 צפייה בגלריה
הגינה
הגינה
הגינה
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
בעצומה שהתפרסמה בקרב התושבים נכתב כי, "גינת הכלבים מהווה מוטרד חמור לאורך כל שעות היממה, החל משעות הבוקר המקודמות ועד שעות הלילה. המטרד נובע מנביחות הכלבים שמהוות רעש בלתי סביר, מריבות בין כלבים וגם בגלל השיח הרם של בעלי הכלבים. בנוסף, בחלק מן הדירות הסמוכות ישנם כלבים אשר נובחים כאשר הם שומעים את נביחות הכלבים שנמצאים בגינה, דבר הגורם לרעש נוראי בדירות והפרעה לשוכני הבית".
התושבים דורשים לסגור לאלתר את גינת הכלבים ולמצוא לה מקום חלופי מתאים אשר יאזן לדבריהם לא רק את הצורך בגינה כזו לכלבים ובעליהם אלא גם ובעיקר את הצורך של בעלי הבתים הגובלים בגינה ומסביב לה באיכות חיים ובשקט.
מהעירייה נמסר: "חשוב להדגיש כי הגינה הוקמה לאחר פניות רבות של תושבי השכונה, העירייה מחויבת לשירותים עירוניים לבעלי הכלבים ובאותה נשימה, לפעול למינימום הפרעה לתושבים, לאור זאת הוחלט לסגור את הגינה בשעות המנוחה בצהריים וכן מהשעה 21:00 בערב. בשבוע הבא יערך מפגש של גורמי המקצוע עם נציגי התושבים ובהתאם יתקבלו החלטות".