לאור גל החום שאפף את ישראל בשבוע האחרון והנחיות משרד הבריאו, נולד בעמותת ׳ראשון אוהבת חיות׳ רעיון שנועד להיטיב עם חתולי הקהילה: יום אימוץ ייעודי רק לחתולים; רק שהפעם, מדובר ביום אימוץ ׳אלטרנטיבי׳ שיתקיים ביום שלישי (26.5) בין השעות 19:00-21:00.
יום האימוץ יתקיים דרך אפליקציית ״זום״. קישור ליום האימוץ יעלה בעמוד הפייסבוק של העמותה ומאמצים יוכלו להיכנס ולבחור חתול לאימוץ על פי מצגת תמונות שתוצג. נציגי העמותה יקשרו בין המבקשים לאמץ לבין האומנות וסל האימוץ יועבר לעמותה כמו גם הפניות לטיפולים ווטרינרים. יום האימוץ יציע חתולים במגוון גילאים וסוגים לבתים חמים וטובים.
״פעילות העמותה תמיד סבבה סביב כל בעלי החיים, אבל עכשיו סוף סוף יש לנו הזדמנות לתת פוקוס לחתולים", אומרת עופרה רוזנשיין, מייסדת העמותה. "אנחנו מאז יום האימוץ הראשון שלנו מציעים חתולים לאימוץ, אך בשל הקושי לחבר בין הכלבים לחתולים, לא היה ניתן לעשות יום אימוץ יחד והחתולים היו באימוץ נפרד ע״י אומנות או בבית המחסה שלנו. עכשיו, שגילינו את נפלאות התקשורת הוירטואלית אנחנו סוף סוף יכולים לתת יום אימוץ מכובד לחיה המופלאה הזו שידידותה עם האדם היא ארוכת שנים בדיוק כמו הכלב. אנחנו מצפים ומתרגשים לראות את כולם ביום שלישי בזום״.