נגה טואף, תלמידת כיתה י"ב, עשתה השבוע היסטוריה והעניקה השראה לנערים רבים. "לראשונה בחיי, כעת כשאני בכיתה י"ב, הצלחתי לצאת לטיול שנתי יחד עם בני כיתתי בתיכון מקיף ט' וההתרגשות בשיאה. לצערי לא הצלחתי לעשות זאת עד היום בשל שיתוק המוחין שעימה נולדתי. זאת ההוכחה שאין שום דבר שעומד בפני הרצון", היא מספרת בהתרגשות.
טואף, תושבת ראשון לציון, נולדה לפני 18 שנים עם שיתוק מוחין, תוצאה של סיבוכים בעת ההיריון.
1 צפייה בגלריה
נגה טואף עם משפחתה
נגה טואף עם משפחתה
נגה טואף עם משפחתה
(צילום: פרטי)
למרות הקשיים הפכה נגה לאחת התלמידות המצטיינות בבית הספר שלה והגיעה להישגים רבים. אך נדמה שאת הישג השיא שלה היא רשמה בימים האחרונים. לפני כחודשיים כתבה טואף פוסט נוקב שבו כתבה בגילוי לב על הרצון שלה לצאת לטיול שנתי, דבר שלא עשתה עד היום.
"מאז כיתה ח' אני לא יוצאת לטיולים שנתיים והטיול הוא שיאה של כיתה י"ב. כן הציעו לי לצאת ולהישאר באוטובוס ולחוות את הלינה עם השכבה אבל לצערי זה לא הספיק לי. פחות בא לי להישאר שלוש שעות באוטובוס בזמן כשכל החברים שלי במסלול. אני כבר רגל וחצי מחוץ לתיכון נשאר לי טיול אחד והבטחתי לעצמי שאת הטיול הזה לא אפספס".
לאחר פרסום הפוסט התגייסו אנשים רבים להוציא זאת אל הפועל. "כל כך הרבה אנשים טובים התגייסו כדי שזה יצליח" היא מספרת, "עמותת אתגרים, בית הספר, החברים, כולם עשו הכל כדי שזה יצליח וכעת, לראשונה בחיי אני עושה מסלול של טיול שנתי. זו הגשמת חלום בשבילי. בינתיים טיילנו בעין בוקק, עשיתי מסלולים עם סלעים ואבנים, מסלול מים ודברים שלא חלמתי לעשות. כיף גדול לחוות את הטיול האחרון של י"ב יחד עם החברים שלי וההרגשה מדהימה".