רס"ן סמי בן נעים ז"ל התגייס לגף הטכני בטייסת "מובילי הלילה" ושירת בה כמכונאי ולוחם בן נעים ז"ל, נפל ב-12 לאוגוסט 2006 בקרב בלבנון. הוא השתתף במבצע להטסת כוחות צה"ל בגזרה המערבית של דרום לבנון. לאחר הנחתת הכוחות בשטח האויב, נפגע המסוק ונפל. יחד אתו נפלו בקרב ארבעה מלוחמי הטייסת.
1 צפייה בגלריה
רס"ן סמי בן נעים ז"ל
רס"ן סמי בן נעים ז"ל
רס"ן סמי בן נעים ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
"סמי היה האח הצעיר ביותר שלי ושל שני האחים הנוספים שלי- מיכאל ודני." מספר אדי אבינועם, תושב ראשון לציון.
"הוא היה קצין וגנטלמן איש חכם מוכשר ובעל חוש הומור. "מורעל" על חיל האוויר והתעקש על כשירות צוות אוויר למרות גילו, בן 39. בתפקידו האחרון בצה"ל הוא שימש כראש מדור מטוסים והיה אחראי על פרוייקטים שהניבו מליונים רבים למדינת ישראל. במקביל הוצב לטיסות לעומק לבנון גם במלחמת לבנון השנייה, שם מצא את מותו בנפילת המסוק מפגיעת טיל חיזבאללה", מספר האח.
לאחר מותו נדרש לאחיו השכול זמן רב כדי לצלול אל תוך הכאב, אך כשהחליט לעשות זאת, נולד שיר, אותו הוא הוציא לפועל יחד עם אחיו.
"15 שנים נדרשו לנו כדי סוף סוף לפתוח את האלבומים ולשאוב הכוחות הרגשיים לחזור לגעת בכאב ולחטט בעומקו והתוצאה היא הקליפ הזה שמקבע בזיכרון שלנו את עוצמת הגעגוע והאהבה האין סופית לסמי שלנו. השיר חובר והולחן ביוזמת אחיו - אני, מיכאל ודני לשימור זכרו של סמי ופועלו בשירות המדינה והעם. הזמר הוא עמיעד עמר".
צפו בשיר שנולד לזכר האח סמי בן נעים>>>