הורים לפעוט כבן שנתיים הגישו תביעה נגד הגן הפרטי שבו התחנך בנם, לאחר שנפל מסולם ונגרמה לו נכות בכף היד. על פי התביעה, הפציעה של הפעוט נגרמה כתוצאה מרשלנות של עובדי הגן ולכן עליהם לשאת בתוצאות. בעקבות התביעה יפוצה הפעוט בסכום של 250 אלף שקלים.
1 צפייה בגלריה
נפל מהסולם
נפל מהסולם
נפל מהסולם
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
המקרה המדובר אירע לפני כשנה וחצי, אז שהה הפעוט בגן ילדים פרטי בראשון לציון. מכתב התביעה עולה כי לאחר שהפעוט יצא לחצר העליונה בגן הילדים, חיכתה לו בחצר אחת הסייעות, שעמדה בשער החצר והיתה אמורה להכניס לפי סדר את הילדים לחצר המשחקים הגדולה בה היתה מגלשה. הפעוט היה הראשון שנכנס לחצר. הוא שהה במשך כרבע שעה בחצר הגדולה ללא השגחה. לפתע המטפלת שהיתה בחצר העליונה הסבה את תשומת לבה של הגננת לכך שהפעוט בוכה. הגננת ניגשה לפעוט ואז התברר שהוא נפל מהסולם של המגלשה. היד שלו היתה נפוחה, הוא בכה ולא הצליח להזיזה.
בבדיקה רפואית שנערכה לו כמה שעות לאחר מכן, נמצא כי הפעוט סובל משבר סיבובי ביד ימין. בתביעה שהגישו ההורים נגד הגן באמצעות עורכת דינם ענת אשכנזי נטען כי הפעוט סובל מנכות צמיתה בשיעור של חמישה אחוזים. עו"ד אשכנזי הציגה בפני בית המשפט ראיות, ובית המשפט שוכנע כי הנפילה של הפעוט היתה נמנעת אילו היתה השגחה מתאימה בחצר הגן.
בעקבות התביעה החלו הצדדים במשא ומתן לטובת קבלת פיצויים ובסיומו הוסכם כי הפעוט יפוצה, כאמור, בסכום של 250 אלף שקלים.