זוגות צעירים שמעדיפים איכות חיים דרומית על פני דירה צפופה במרכז, סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון וספיר שנשארים לגור ולעבוד בדרום גם לאחר הלימודים, פארק הייטק שמביא לדרום עוד ועוד משפחות צעירות מידי שנה, וגידול טבעי של אוכלוסייה דרומית מעודכנת, יצרו את הצורך במרכז עיצוב מקומי שמביא לאזור הדרום את כל המותגים הגדולים לעיצוב הבית.
3 צפייה בגלריה
דיזיין פלוס
דיזיין פלוס
דיזיין פלוס
(יח"צ)

3 צפייה בגלריה
ביתילי
ביתילי
ביתילי
(יח"צ)
"המטרה העיקרית היא להציע לקהל הדרום את חוויית הקניה המתקדמת שהייתה זמינה עד כה רק באזור המרכז", מספרת לירז אברמוביץ מנכ"לית מתחם "דיזיין פלוס". "יצרנו במתחם אחד תמהיל מותגים המשלב תחת קורת גג אחת את כל שלבי שיפוץ וחידוש הבית: מבחירת ריצוף ודלתות (אלוני, דלתות רשפים), דרך עיצוב המטבח (מטבחי זיו, Veneta Cucine), פינות אוכל (ZAGA), ארונות (דלקוב, אידיאל) מותגי ריהוט מובילים מהארץ ומהעולם כמו נטוצ'י, ביתילי, ניקולטי, איטלסופה, בית המעצבים, אורבן, שמרת הזורע, הולנדיה, Swiss System לחדרי שינה, דר' גב. שטיחים ופרקטים (כרמל), עיצוב חדרי תינוקות (מוצצים), טקסטיל לבית (כיתן) ועוד. זאת לצד חוויה קולינארית עם מסעדת שף ייחודית – "האותנטית" ובית קפה גרג (כשר למהדרין), שמשלימים את החוויה והופכים את מלאכת עיצוב והלבשת הבית לבילוי", מרחיבהאברמוביץ.
מתחם דיזיין פלוס בבאר שבע, המשתרע על שטח של כ- 16,500 מ"ר, הפך מאז היווסדו למרכז העיצובי המוביל בדרום בזכות אולמות התצוגה רחבי הידיים המעניקים לכל מותג במה מכובדת, וחלל תצוגה נרחב המאפשר להציג את מלא מגוון ההיצע שבראשותו: "להבדיל מאופי האולמות במקומות נוספים בארץ בדיזיין פלוס נמצאים חללי התצוגה הגדולים ביותר של כל השמות הגדולים", מסביר אחד מבעלי הרשתות במתחם.
3 צפייה בגלריה
נטוצי
נטוצי
נטוצי
(יח"צ)
ריכוז המותגים המובילים לעיצוב הבית תחת קורת גג אחת, מאפשר חשיבה על התאמת האלמנטים השונים של עיצוב הבית יחד, הן מבחינת תקציב והן מבחינת שילוב צבעים, חומרים וסגנונות: "רצינו מקום שיאפשר ללקוחות לאחר בחירת המטבח לקפוץ לחנות ליד ולבחון גם פינות אוכל משלימות או שרפרפים לישיבה על אי המטבח. בית שמעוצב כהלכה הוא כזה בו אלמנטים וחומרים שונים משתלבים יחד בהרמוניה ולכן ריכוז חנויות עיצוב מתחומים שונים תחת קורת גג אחת מאוד חשובה. דבר נוסף שהיה חשוב לנו זה לייצר היצע רחב של עיצובים וטווחי מחירים, בייחוד בתחום ריהוט הבית שהיא הקטגוריה המובילה אצלנו" מוסיפה אברמוביץ.
כחלק מהחשיבה על חוויית קניה ייחודית, מציע מתחם דיזיין פלוס גם חלל עבודה וספריית חומרים תחת טרקלין המעצבים של המתחם. מדובר בחלל עבודה משותף לאנשי מקצוע לפגישה עם הלקוחות או זה עם זה, ובו ניתן לקיים סיעור מוחות בתוך מתחם העיצוב, כאשר הרשמים ממצאי החומרים, הסגנונות ופתרונות העיצוב נמצאים ממש ליד ומאפשרים בחינה נוספת של ההחלטות. החלל המקצועי מציע גם ספריית חומרים, וספרי עיצוב להשראה ופתוח גם למבקרים שמעוניינים לרכז רשמים מהביקור במתחם, ללא עלות ובהזמנה מראש. במקום נערכות הרצאות וימי עיון המיועדים לקהל המקצועי, ולחברי הטרקלין.
פתיחת טרקלין האדריכלים מתכתבת עם קונספט חדשני של מרכזי עיצוב מובילים בעולם, העוסק במתן מענה וידע מקצועי לקהל המבקרים מלבד אפשרויות עיצוב.
"ככל שהעניין בעיצוב הבית הולך וגדל – סצנת העיצוב הדרומית מתנתקת מבסיס האם באזור המרכז והופכת ליחידה עצמאית", מסכמת אברמוביץ, "כיום כבר אין שום צורך לנסוע למרכז בשביל לעצב לחדש ולהלביש את הבית".