קצרים או ארוכים? חלקים או מודפסים? נמוכים או גבוהים? סקיני או שכבר לא?
אין ספק שבחירת מכנסיים מתאימים יכולה לבלבל גם את הטובות שבטובות. הגעתי לעשות קצת סדר!
3 צפייה בגלריה
איך בוחרים מכנסיים?
איך בוחרים מכנסיים?
איך בוחרים מכנסיים?
(צילום: shutterstock)
עוד לפני הגזרות אני ממליצה לתת דגש על סוג הבד. אם את לא חובבת גיהוצים הימנעי מקניית מכנסיים בבדים כמו משי, פשתן או שיפון שנוטים להתקמט.
אם יש לך נטייה להזעה אולי רצוי שתשקלי שנית לרכוש מכנסיים מבד פוליאסטר.
מתן דגש על הנקודות הללו עוד בטרם הקנייה יבטיח את השמשתם של זוג המכנסיים, כי מה שחשוב זה שהם יהפכו לפריט חריש, לביש ונגיש.
3 צפייה בגלריה
לא להסתפק בשחור וכחול, להעז עם הצבעים
לא להסתפק בשחור וכחול, להעז עם הצבעים
לא להסתפק בשחור וכחול, להעז עם הצבעים
(צילום פרטי)
שלום ולא להתראות
נתחיל בגזרות שכדאי וראוי לשחרר מהארון ויפה שעה אחת קודם:
סקיני. הגזרה ששלטה ביד רמה בשנים האחרונות אט אט מפנה את מקומה וטוב שכך. גזרה לא מתחשבת שמתאימה בעיקר לנשים רזות וארוכות. אם את בת תמותה בעלת מבנה גוף אגסי (או אגן ים תיכוני) סביר להניח שהגזרה הזו תדגיש ותבליט את הנתונים. הפוקוס יתרכז באגן כיוון שהחלק הצר מסתיים בקרסוליים. ההמלצה שלי היא לוותר באהבה ולפנות מקום לגזרות מתחשבות יותר.
גזרה נמוכה. אני ממש מקווה שבשנת 2021 רוב הנשים כבר מבינות שגזרת מכנסיים נמוכה עושה עוול אדיר לפרופורציות הבריאות של הגוף. אני תמיד ממליצה לבחור מכנסיים שקו המותן שלהם הוא מהפופיק ומעלה. באופן הזה נוצרת אשליה אופטית של רגליים ארוכות יותר. הגוף מחולק לשני שליש רגליים ושליש חלק עליון. אלו הפרופורציות האידיאליות ליצירת מראה צר וגבוה.
מכנסונים. אלא אם את ג'יזל או ג'יזל בפוטנציה, אני ממליצה בחום לנטוש את גזרת המכנסונים הקצרצרים שלא מותירים מקום לזיק של דמיון. אבל אם כבר הלכת על כל הקופה עם מכנסונים, מציעה לשלב איתם חולצה רחבה ואוורירית על מנת ליצור איזון.
3 צפייה בגלריה
ככה אני בוחרת אותם: גבוהים, לא צמודים ועם מכפלת מדוייקת
ככה אני בוחרת אותם: גבוהים, לא צמודים ועם מכפלת מדוייקת
ככה אני בוחרת אותם: גבוהים, לא צמודים ועם מכפלת מדוייקת
(צילום: פרטי)
אז מה כן ?
מחויטים. אני טוענת שזוג מכנסיים מחויטים בארון הם נכס. באופן אישי אני מקפידה על גזרה מאוד גבוהה ובד מעט מרוחק מהגוף. השילוב בין אלה יוצר מראה קליל ולא מתאמץ. טיפ נוסף: ודאי שהמכנסיים יתאימו לנעלי סניקרס קלילות. באופן הזה תוכלי ליהנות מהם גם במהלך היום וגם במהלך הערב. חלומי.
רחבים אך לא מדי. גזרה רחבה מדי עלולה ליצור מראה מסורבל ולא מחמיא. העדיפות היא לגזרה שמתיישרת עם קו הגוף. לא סקיני ולא פדלפון. משהו טוב באמצע.
מכפלת. נושא חשוב לאין שיעור. כאחת שמתנשאת לגובה 1.52 מטר אין זוג מכנסיים שלא עוברים אצל החייט שלי מכפלת. עודפי בד בסיום המכנסיים ייצרו מראה כבד ולא מחמיא. חבל.
צבעים ופרינטים. לא לפחד להעז, לא לפחד לגוון. לא להיצמד לכחול ולשחור. היום השוק רווי בצבעים פסטלים משגעים: פיסטוק, בננה, מוקה, וניל – בקיצור, עושה חשק לגלידה.
אני מזמינה לי הקיץ זוג מכנסיים גבוהים בטעם פיסטוק. ואתן?
מחפשות עצות נוספות, דוגמאות וטיפים? בקרו בעמוד האינסטגרם שלי.