יש כמה פריטים שאי אפשר לוותר עליהם בחורף. בחרנו עבורך את מה שאת חייבת במלתחה שלך:
סווטרשרטים שהם פשוט WOW - הם מחממים, הולכים נפלא עם ג‘ינס או עם טרנינג, מושלמים לאחר הצהריים עם חברות או המשפחה או פשוט סתם ככה לסיבוב בשכונה. ריקו מותגים מביאים את הקפוצ‘ונים בצבעים הורסים של המותגים הכי שווים ובמחירים מעולים.
מכנסיים להשלמת המראה - זה שהחורף נכנס ממש לא אומר שאנחנו מפסיקות להתאמן. הליכות, ריצות ואימוני כוח מבורכים בדיוק בעונה זו של השנה וזה הזמן המושלם להתחדש בכמה טייצים או טרנינגים מחטבים, נוחים במגוון צבעים ולצאת לנשום את האוויר של אחרי הגשם.
חולצות טי נעימות על הגוף - למרות שכבר קריר, עדיין חולצות הטישריט שלנו מושלמות גם לחורף. מתחת לז‘קט ג‘ינס, מעיל או אפילו סווטצ‘רט, כי הבייסיק הוא הכי הכי חשוב.
סניקרס לכל מצב רוח - כשהנעל מוקפדת ומעוצבת, כל הלוק שלנו מקבל מראה שפשוט אי אפשר לעמוד בו. הבאנו לכם לאתר את הסניקרס של חורף 21 עם המותגים המדהימים כמו CONVERSE, STEVE MADDEN, KARL LAGERFELD ועוד… הסניקרס מתאימים לג‘ינס או לטרנינג, שמלה, חצאית ואפילו אוברול שנכנס חזק לאופנה.
תיק מושלם להשלמת הלוק - תיק הוא פריט שמחליפים כל הזמן ולכן באתר שלנו נחתו תיקים של הברנד הותיק והנחשק DIESEL לכל סגנון ולכל יום בשבוע. תיק ליום יום, תיק לאחר הצהריים, תיק לערב או ליציאה. הם כאן והן פשוט מוכנים להפוך ולהיות שלכן.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

טיפים לבחירת בגדי חורף לנשים

1. קודם כל לעשות סדר בארון. בדקי מה יש לך מהעונה הקודמת ועל מה את פשוט לא יכולה לוותר. אם יש פריטים שכבר לא לבשת יותר משלוש שנים, מסרי או שימי בארון אחר, פחות נגיש, מניסיון ייקח זמן עד שיבוא לך עליהם שוב או עד שהם יחזרו לאופנה.
2. נסי לחשוב על איזה 4-5 לוקים שבעינייך הם פשוט הורסים והשלימי את הפריטים שחסרים לך לפי אותם לוקים. זה בדיוק הזמן לעשות סיבוב באתרי אופנה אונליין ולחוות את הצבעים והמרקמים ששולטים העונה, הלוקים שכבשו אותך, לנסות ולעשות את ההתאמות לפי זה. יש כמה פריטים שכל אישה חייבת בארון שלה לחורף וזה כמובן ז‘קט או מעיל משגע, סניקרס, מגפיים וסט טרינינג משגע (לפחות 1).

אז איפה שווה לקנות בגדי מותגים לנשים?

הנה 10 סיבות לרכוש באתר ריקו מותגים:
1. אנחנו מקפידים להתעדכן בכל עונה מחדש ולהביא לכן את הפריטים הכי מדהימים ואיכותיים של המותגים המובילים בעולם.
2. המחירים שלנו נמוכים בהשוואה לרשתות הגדולות.
3. יש לנו שירות לקוחות ששם אתכם לפני הכל.
4. קטגוריית ה-SALE שלנו תמיד מאפשרת להתפנק בפריט כייפי לעונה הבאה במחיר מטורף.
5. האתר קל, נגיש ופשוט לשימוש, השקענו בחווית קניה כדי שפשוט יהיה לכם כייף.
6. אם המידה לא טובה או שאתם רוצים להחזיר, אין פשוט מזה.
7. מערכת מאובטחת לסליקת אשראי.
8. אנחנו כל הזמן המתחדשים לא רק בתחילת העונה.
9. אנחנו חיים, נושמים וכל כך אוהבים אופנה.
10. מבחר אינסופי של פריטים מכל הסוגים וכל הסגנונות.