אחוז גדול מצד מי שעשו שינוי קיצוני ומשמעותי בחייהן במהלך השנה האחרונה הן נשים בגילאי 20 עד 60, כאשר התחום הפופולרי ביותר אליו פנו הוא עולם היופי והטיפוח הרחב. כתוצאה מהצורך הגובר של נשים ללמוד את מקצועות הקוסמטיקה השונים, מורגשת פעילות מסביב לשעון במכללות היופי והטיפוח האישי, ובראשן המכללה הנחשבת מכולן ללימודי איפור קבוע, הדגשת תווי פנים, איפור קבוע בגבות, מיקרובליידינג ושפתיים, הלוא היא מכללת "מג'יק קוסמטיק" בראשון לציון. מה הופך את המכללה הוותיקה לכל כך נחשקת? על כך ועוד בכתבה הבאה. מג'יק קוסמטיק – המומחים באיפור קבוע מג'יק קוסמטיק היא המכללה המוכרת והנחשבת ביותר בתחום היופי בישראל. זו ממוקמת ברחוב גינצבורג 6, באזור התעשייה בעיר ראשון לציון, ואם לאורך השנים היא משכה אליה אלפי תלמידות מכל רחבי הארץ, בתקופה האחרונה העומס גבר בעקבות הדרישה של מאות נשים נוספות להיכנס אל מעגל העבודה בתחום. הייחודיות של המכללה באה לידי ביטוי בזכות סיבות רבות ומגוונות. בין היתר, כיוון שמדובר באחת המכללות הראשונות שהעניקו את הבמה ללימודים מסודרים ומקצועיים בתחום זה בישראל, הניסיון המקצועי הרב שצברה לאורך 29 שנות הפעילות, מעניק לה את היכולת להמשיך ולהוביל את הקדמה בכל הנוגע לחדשנות, טכניקות מהפכניות, ציוד נלווה חדיש ועוד.
2 צפייה בגלריה
מגיק קוסמטיקס
מגיק קוסמטיקס
מגיק קוסמטיקס
(צילום: יח"צ)
תלמידות נלהבות ומאושרות ביקור בכיתות הלימוד המרווחות של מכללת "מג'יק קוסמטיק" לא משאיר מקום לספק, מדובר במקום הכי מקצועי ומסודר בתחום האיפור הקבוע. השיעורים עצמם מרתקים ומלאי עניין תודות למרצות מנוסות וענייניות, שבאומנות של ממש מעניקות את מלוא תשומת הלב לכל אחת, תוך כדי הסברים מפורטים, תיאורטיים ומעשיים גם יחד בשטח. אחת הסטודנטיות העכשוויות, נופר ריחניאן מכפר יונה מספרת: "אני קוסמטיקאית פעילה ובימים אלו לומדת ב"מג'יק קוסמטיק" את הנישה של איפור קבוע. במכללה לומדים את כל מה שצריך על מנת לצאת לדרך עצמאית, הצללה, פודרה ואת שיטת השערה, מיקרובליידינג, תורת הצבעים ורימובר. אני ממליצה בחום על חיים מבעלי המכללה, הידע שלו בכימיה החשובה לתחום הוא עצום, וקשה לתאר במילים את השירות האדיב והסבלני שהוא מעניק. המדריכה שלי, שרון, גם היא יוצאת מגדר הרגיל, בלעדיה אני לא חושבת שהייתי מצליחה ללמוד זאת".
2 צפייה בגלריה
מגיק קוסמטיקס
מגיק קוסמטיקס
מגיק קוסמטיקס
(צילום: יח"צ)
סיון חורי מהוד השרון היתה נלהבת גם כן: "הגעתי ללימודים במכללת "מג'יק קוסמטיק" כאשת מקצוע שכבר עובדת במשך מספר שנים בתחום הקוסמטיקה, לאחר שקיבלתי לא מעט המלצות מצד קולגות בתחום לעשות זאת. אני חייבת לציין כי בפעמים הראשונות שהגעתי לכאן קצת נרתעתי, כיוון שהכל פה גדול, אבל מהר מאוד גיליתי בית חם ובעיקר התרשמתי מהרמה המקצועית הגבוהה שמועברת בשיעורים, לעומת בתי ספר אחרים בתחום ובכלל". כך תבטיחו לעצמכן את העתיד בתחום בין יתר הקורסים שניתן ללמוד כיום ב"מג'יק קוסמטיק", מצאתי את המקצועות הבאים: * קורס איפור קבוע. * קורס מיקרובליידינג. * קורס עיצוב גבות. * השתלמות מאסטר קלאס עיניים – איילינר. * השתלמות מיקרופיגמנטציה גבות בשיטת פודרה. * השתלמות מיקרו פיגמנטציה שפתיים – שיטת אקוורל. * השתלמות רימובר. מג'יק קוסמטיק – יצירת קשר במכללת "מג'יק קוסמטיק" מלמדים את כל סודות המקצוע החשובים ביותר, מעניקים את הכלים הקריטיים להצלחה, ומעצימים את הביטחון העצמי, כך שכל אחת תהיה מוכנה לצאת לדרך עצמאית משלה כמומחית באיפור קבוע מיד לאחר תום הלימודים. מנהלי המכללה והמרצות במקום ממשיכים להיות זמינים עבור כל אחת גם לאחר תום הלימודים, כך שבכל עת יש לתלמידות אוזן קשבת עבור ייעוץ והכוונה בתחום. לפרטים נוספים חייגו עכשיו: 03-9619661 או 050-5499797 אתר המכללה: https://cosmetic.co.il/ פייסבוק: https://www.facebook.com/magiccosmetic1/