1 צפייה בגלריה
השאטל של 'אסף הרופא' | צילום: דוברות 'שמיר אסף הרופא'
השאטל של 'אסף הרופא' | צילום: דוברות 'שמיר אסף הרופא'
השאטל של 'אסף הרופא' | צילום: דוברות 'שמיר אסף הרופא'
המרכז הרפואי 'שמיר אסף הרופא' משתרע על פני 280 דונם בסמוך לראשון לציון. הוא ידוע באופיו הירוק כמו גם בפריסת מבני האשפוז, הבדיקות והמעבדות על פני שטח נרחב, עם שטחים ציבוריים רבים ושבילים לאורכו ולרוחבו, מה שלעיתים מהווה קושי עבור המתקשים בהליכה, ובמרכז הרפואי מציעים פתרון על גלגלים.
בבית החולים נפתח לאחרונה חניון חדש עם 500 מקומות חנייה נוספים, ומעתה מעמיד המרכז הרפואי גם שירות הסעות - שאטל ייחודי אשר יסייע להם להגיע ליעדם בקלות ובבטיחות, תוך זמן קצר.
ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי 'שמיר אסף הרופא': "עם תוכניות ההתרחבות הרבות של המרכז הרפואי ועלייה במספר המבקרים, החלטנו להשיק שירות הסעות חדש אשר יכלול שמונה תחנות העלאת והורדת נוסעים בנקודות חשובות הכוללות את החניונים, חדר המיון, בנייני האשפוז, מעבדות ומכונים, מרפאות חוץ, פנימיות ו' וח' במבנה החדש שלהם ועוד. אני מאמינה כי שירות ההיסעים החדש יקל על רבים ממטופלנו בהתמצאות במרחב ויקצר את זמני ההגעה מאזורי החנייה למכונים ולמבני האשפוז".
הרכב החדש "שמיר על גלגלים" מיועד לכשמונה נוסעים בו זמנית והוא יהיה זמין לאורך שעות היום בין 7:00 בבוקר ל- 14:30 לטובת המטופלים, המבקרים ובני המשפחות בנקודות איסוף קבועות אשר נקבעו לאחר סקר, ופיילוט נרחב שנעשה בחודשים האחרונים במרכז הרפואי.