2 צפייה בגלריה
"קשיים ביחסים אינטימיים" | המחשה: shutterstock
"קשיים ביחסים אינטימיים" | המחשה: shutterstock
"קשיים ביחסים אינטימיים" | המחשה: shutterstock
ניתוח אסתטי שביצעה צעירה (24) תושבת האיזור, במטרה להקטין את שדיה, הסתבך. בימים אלה היא תובעת את 'כללית אסתטיקה' בעקבות הנזקים הקשים שלטענתה נגרמו לה.
על פי כתב התביעה, שהוגש על ידי עוה"ד רן שפירא וספי קלו, ממשרד 'אלמוג־שפירא', פנתה הצעירה, תושבת האיזור, ל'כללית אסתטיקה'. בבדיקה מקדימה שנערכה לה צוין כי שדיה סימטריים. על פי התביעה, הרופא המנתח נמנע מלצלם את חזה האישה בטרם הניתוח, וזאת בניגוד לפרקטיקה הרפואית הנהוגה. הרופא אף סיכם את הבדיקה והניתוח שערך לצעירה בכתב יד בלתי קריא.
לדברי עו"ד שפירא, כשבוע לאחר הניתוח החלה הצעירה להתלונן על הפרשות משדיה, ועל תחושה של שדיים גדולים ונפולים.
לדבריו, בביקורת שערך הרופא המנתח למטופלת, שאף אותה סיכם בכתב יד בלתי קריא, הוא הורה לה להמשיך למרוח משחה, ולכסות את החתכים בפדים רפואיים. על פי התביעה, למרות שמילאה אחר הוראות הרופא, הפצעים מיאנו להירפא, והיא שבה אליו עוד פעמיים נוספות לביקורת, כשבכל פעם הוא חוזר על הוראותיו, ומסכם את הפגישה בכתב יד בלתי קריא.
לדברי עו"ד שפירא, לאחר מספר חודשים, נדהמה הצעירה לגלות כי שדיה התעוותו ועוטרו בצלקות. פרופ' אייל וינקלר, מומחה לכירורגיה פלסטית, אשר חוות דעתו צורפה לתביעה, קבע כי הצלקות מהן סובלת הצעירה מעידות על נמק מתמשך שככל הנראה לא טופל כיאות.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שפירא | צילום: יח"צ
עו"ד שפירא | צילום: יח"צ
עו"ד שפירא | צילום: יח"צ
כמו כן, קובע ד"ר וינקלר, כי צורתם של שדיה והא־סימטריה ביניהם מעידות כי הניתוח לא תוכנן כהלכה או שבוצע בחוסר מקצועיות. פרופ' וינקלר מעריך את נכותה האסתטית של הצעירה בשיעור של 20 אחוז, ומציין כי כדי לחזור וליהנות ממראה אסתטי, לא יהיה לה מנוס מלעבור ניתוח מתקן.
לדברי עו"ד שפירא, כתוצאה מהניתוח החלה הצעירה לסבול מחרדות ומדיכאון, היא מתביישת בגופה, ממעטת לצאת לרחוב, חדלה לרחוץ בים או בבריכה, והדבר משליך על יחסיה האינטימיים והקשרים החברתיים שאותם היא רוקמת.
בימים אלה הגיש עו"ד שפירא בשם הצעירה תביעה נגד הרופא המנתח ונגד 'כללית אסתטיקה', בסכום המקסימלי שבסמכות בית המשפט - 2.5 מיליון שקל.
מ'כללית אסתטיקה' נמסר: "כתב התביעה התקבל, התייחסותנו המלאה והמפורטת תינתן במסגרת ההליך המשפטי כמקובל".