מחלת דם נדירה גורמת לתאי מח העצם של אימרי לא להבשיל ותוך זמן קצר הם יהפכו לסרטן בדם. הוריו, בני משפחתו, החברים יחד עם עזר מציון יוצאים למבצע חירום לאיתור תורם מח עצם לאימרי, שטרם נמצא עבורו, לא במאגר הלאומי לתורמי מח עצם בעזר מציון ולא במאגרים העולמיים.
מצילים את אימרי בן השנתיים
המבצע הארצי לאיתור התורם הפוטנציאלי לאימרי היה אמור להתקיים ביום שני שעבר, אך נדחה עקב המצב הביטחוני. בין אזעקה לריצה למקלטים ניסו בני משפחת חי, תושבי הדרום בעצמם, לקדם את קיום המבצע, שלאכזבתם נאלץ להידחות.
"הטילים וההזעקות אצלנו בישוב היו הדאגה האחרונה שלנו. כל מה שקיווינו זה שהמבצע להצלת הבן שלי יתקיים, כי כל יום שעובר ולא מחליפים לו את מח העצם הוא קריטי", אמרה אוראל חי אימא של אימרי "אני מקווה שהפעם באמת יתקיים המשפט 'כל עכבה היא לטובה' ושהמבצע נדחה כדי שהתורם המיועד של אימרי יגיע ב- 15.5 ויציל את חייו".
עוד הוסיפה "אני פונה לעם ישראל, אם אתם ממוצא עיראקי, טורקי, ארמני, גיאורגי או אזרבייג'אני, תגיעו ביום רביעי הקרוב ה- 15.5 לאחת מהתחנות שיפרסו ברחבי הארץ, אותם תוכלו למצוא באתר עזר מציון, ותבצעו בדיקת רוק פשוטה שיכולה להציל את חייו של אימרי שלי".
לא מוותרים על אף תורם פוטנציאלי, ולכן, אם אתם בטווח הגילאים 18-50, בני העדות: מזרח טורקיה, אזרבייג'אן, עיראק, ארמניה או גיאורגיה (רבע / חצי / מוצא שלם) ומעולם לא הצטרפתם למאגר מח העצם - אתם התקווה היחידה לחיים של אימרי הקטן! התחנות למתן דגימות רוק יפתחו ברחבי הארץ ליום אחד, רביעי, 15.5.19. לרשימת התחנות המלאה לחצו כאן. למימון בדיקת דגימת מח עצם להצלת חייו של אימרי לחצו כאן.