היום (ה') נודע כי המרכז הרפואי אסף הרופא (ע"ש שמיר) עמד בפעם השנייה בהצטיינות יתרה בדרישות התקן המחמיר לאיכות ובטיחות JCI, בו נדרשים לעמוד בתי החולים המובילים בעולם.
קבלת התקן לא הייתה פשוטה כלל: בית החולים עמד למבדק שכלל 1,200 סעיפים ב-14 קטגוריות שונות. הבדיקה התבצעה לאורכו ולרוחבו של הארגון החל מההנהלה הבכירה, דרך הצוות הרפואי וכלה באנשי התפעול והמשק.
1 צפייה בגלריה
קיבלו תו תקן יוקרתי | צילום: דוברות אסף הרופא
קיבלו תו תקן יוקרתי | צילום: דוברות אסף הרופא
קיבלו תו תקן יוקרתי | צילום: דוברות אסף הרופא
במהלך השבוע האחרון נציגי ארגון JCI העולמי ביקרו בבית החולים ובחנו לעומק את נהלי העבודה בו: סקרו תיקי מטופלים, ראיינו מטופלים, בני משפחות ועובדים, ערכו תצפיות, סיורים ועוד.
אחרי כל הבדיקות הקפדניות הללו, הכריזו אנשי הארגון שהמרכז הרפואי יכול להמשיך לשאת את התקן היוקרתי "מוסמך איכות ובטיחות", המאשר כי הוא עומד בסטנדרטים המחמירים ביותר ופועל על פי הנהלים הרפואיים המעודכנים ביותר בעולם הרפואה.
מנהל המרכז הרפואי, ד"ר בני דוידזון: "כל הצוות הרפואי והסיעודי, כמו גם סגל העובדים במרכז הרפואי מקפידים לבצע את עבודתם במקצועיות, במסירות ותוך מחויבות להענקת הטיפול הרפואי הטוב ביותר. היום ארגון הJCI העניק לנו חותמת איכות שנייה בהצטיינות, המוכיחה כי אסף הרופא הוא בית חולים מצוין".
ד"ר סוזאן באנה, חברת הצוות מטעם ה-JCI הודתה להנהלה ולצוות הרפואי והסיעודי ואמרה: "היום אני רגועה יותר מתמיד, כי אני יודעת שאם חס וחלילה משהו יקרה לי אני אקבל את הטיפול הטוב ביותר אצלכם במיון של אסף הרופא. גם אם יהיו לי כאבים בחזה, לא אכנס ללחץ, כי טיפול נמרץ לב אצלכם הוא סמל ודוגמא למופת בישראל ובעולם כולו איך מחלקה צריכה להתנהל".