ביום שישי האחרון, בזמן סיום הלימודים, הגיע כוכב הרשת בן זיני לבוש בוורוד האופייני לו, פתח קופסאות קרטיבים והעלה סרטון כיצד הוא זורק את הקרטיבים לילדי בית הספר שהתקהלו במהירות בסמוך אליו. האירוע שהתרחש ללא אישור ההורים וללא אישור הנהלת בית הספר, הועלה כולו לטיקטוק, תוך חשיפת הילדים הצעירים ברשת ללא הסכמת הוריהם.
1 צפייה בגלריה
חשף את הילדים ללא אישור הוריהם
חשף את הילדים ללא אישור הוריהם
חשף את הילדים ללא אישור הוריהם
(צילום: מתוך עמוד הטיקטוק של בן זיני)
"הוא חסם את המדרכה וחלק מהכביש, יצר התקהלות צפופה מטורפת של ילדים צורחים והשליך לעברם קרטיבים שהם זינקו לתפוס", אומרת אחת האימהות מבית הספר. "המחזה היה משפיל שהזכיר קופים בגן חיות. לאחר מכן פרסם את הסרטון בטיקטוק, כמובן ללא אישור הורים. מיותר לציין שצוות בית הספר לא היה שותף, והיה חסר אונים בניסיונות לבקש מהאירוע להתפנות מהשער", אומרת האם.
הורים אחרים הביעו את מורת רוחם וטענו שהם לא מוכנים שיעשו על גב ילדיהם פרסומת לקרטיבים. "ברור לי שעבור חלק גדול מההורים והילדים זוהי מתנה נפלאה שזכו לראות את האליל מקרוב ולתפוס קרטיבים מידיו. אבל בעיני זה לא לגיטימי לכפות אירוע כזה ביציאה ממוסד חינוכי, להשתמש בילדים צעירים לצרכי הקידום שלו בלי בחירה ובלי אישור של ההורים, וההתקהלות סיכנה את הילדים".
ביקשנו את תגובתו של בן זיני לדברים, נפרסמה כשיבחר להגיב.