חברת לוריאל הקימה לראשונה בישראל נבחרת משפיעניות, לקידום השמירה על כדור הארץ. המיזם החדש וארוך הטווח הושק השבוע תחת השם: נבחרת הקיימות של לוריאל למען העתיד.
2 צפייה בגלריה
לירן כוהנר
לירן כוהנר
לירן כוהנר
(צילום: אסף לוי)
החברה הציבה לעצמה יעדים בתחום שמירה על הסביבה לשנים הקרובות. אחד מהם הינו העלאת המודעות של הצרכנים לסוגיות של שמירה על כדורהארץ וצרכנות מודעת וירוקה.
הקמת נבחרת המשפיעניות הינה חלק מתכנית פעולה רחבת היקף, הכוללת יעדים שאפתניים ומדידים בתחום האקלים, המים, המגוון הביולוגי וגם יעדים חברתיים.
במסגרת הפעילות גייסה החברה נבחרת של כ-30 משפיעניות בעלות תפיסת עולם שנמצאת בהלימה עם ערכי לוריאל, במטרה ליצור תוכן ברשתות החברתיות בנושא קיימות בתעשיית הביוטי, שיגיע לקהל הרחב וירחיב מודעות סביבתית וחברתית.
קראו גם:
בראש הנבחרת תעמוד יוצרת התוכן, הדוגמנית והיזמת לירן כוהנר (33), המקדמת ערכים של קיימות, שמירה על איכות הסביבה, בריאות ותזונה מאוזנת.
לירן תשתף את המסע שתעבור בראש נבחרת הקיימות בעמוד האינסטגרם שלה, הפונה לקהל אדוק ומרשים של כ-300 אלף עוקבות ועוקבים.
2 צפייה בגלריה
לירן כוהנר ודניאלה פרוסקי שיאון
לירן כוהנר ודניאלה פרוסקי שיאון
לירן כוהנר ודניאלה פרוסקי שיאון
(צילום: אסף לוי )
המיזם ינוהל ברשתות החברתיות ויכלול מפגשים משותפים של המשפיעניות, בהן יפעלו יחד למען מטרות סביבתיות וחברתיות, ייצרו תכנים שיקדמו צרכנות מודעת וירוקה ויגבירו מודעות לקיימות בתעשיית הביוטי, כמו מיחזור אריזות מוצרי קוסמטיקה לאחר השימוש, מודעות לרכיבים ועוד.
לירן כוהנר אמרה: "אני מאושרת לדעת שיש חברות בארץ ובעולם המקדמות ערכים סביבתיים-חברתיים, תחת אג'נדה איתנה ומבוססת. אני רואה בכך חשיבות עליונה לא פחות מטיפוח אישי
דניאלה פרוסקי-שיאון סמנכ"ל תקשורת תאגידית וקיימות בלוריאל ישראל: "מטרת הנבחרת לחשוף לקהל צעיר, מעודכן ומודע, את האג'נדה והעשייה הנרחבת של לוריאל בתחום הקיימות, תוך העלאת המודעות לפעולות יומיומיות פשוטות, למען השמירה על הסביבה. המהלך פותח ערוץ הידברות חדש לדיאלוג ישיר עם צרכנים בנושאי קיימות, אשר מהווים עניין רב עבור צרכנים כיום, בדגש על צעירים".