ביום חמישי בערב (13.10) ציינו ברחבי ראשון לציון את שמחת תורה- החגיגות על סיום הקיראה של מחזור התורה, לפני שמתחילים לקרוא אותו מההתחלה בשבת שאחרי.
כמו בכל שנה, מלבד הקפות בבתי הכנסת התקיימו גם אירועים עירוניים מרכזיים במספר מוקדים בעיר, אליהם הגיעו לא מעט בכירים באגפים השונים של העירייה שרצו להפגין נוכחות ולחגוג עם התושבים.
ראש העירייה דב צור הגיע להקפות ברחבת מועצת הפועלים בפינת הרחובות רוטשילד וז'בוטינסקי, שם נכח גם ממלא מקום המועצה הדתית בעיר הרב אלי אוזן, ויו"ר ההסתדרות במרחב ראשון לציון. במקביל, התקיימו אירועים מרכזיים גם בחצר בית הספר סיני ברחוב נורדאו, בישיבת ההסדר ברמת אליהו ובמתנ"ס שיכון המזרח.
1 צפייה בגלריה
המונים הגיעו לחגוג
המונים הגיעו לחגוג
המונים הגיעו לחגוג
במקביל להקפות, היו כאלה שבחרו לחגוג באופן אחר. הזמר הקולומביאני הנודע מאלומה הגיע השבוע לישראל, להופעה מתוקשרת וחד פעמית בלייב פארק ראשון לציון- הופעה שזכתה לביקוש אדיר, ותוך מספר שעות אזלו הכרטיסים אליה. הוכחה נוספת לביקוש הגבוה התקבלה כשנראו הפקקים הארוכים שהשתרכו בכבישי מערב העיר.
זמן רב לפני ההופעה החלו להתארך הפקקים כבר מהיציאה משכונת פרס נובל, וכל מי שרצה להגיע לאזור היס פלאנט והליב פארק נאלץ לחכות בפקק קרוב לשעה. תרחיש דומה קרה גם בסיום ההופעה, כאשר אלפי האנשים בקהל יצאו מהחנייה, וחסמו את כבישי היציאה בפקקים ארוכים.