בשורות לקהילה הגאה בראשון לציון: השנה תציין לראשונה העירייה את חודש הגאווה באירוע גדול למען הקהילה הלהט"בית בעיר. ביום שישי ה-23 ביוני, החל מהשעה 12:30 תיערך מסיבת חוף בחוף הים בראשון לציון, בהשתתפות הזמרת הבינלאומית דנה אינטרנשיונל ואמנים נוספים.
מסיבת החוף היא תוצר ראשון של ועדת היגוי לקהילה הלהט"בית שהקימה העירייה בשנה האחרונה, בהובלת חבר המועצה עידן מזרחי וראש מינהל קהילה בעירייה, דפנה כרמי-שקורי. ועדת ההיגוי קיימה מפגשים עם חברי הקהילה השונים ושמעה מהם על הצרכים של הקהילה בעיר בתחומים שונים.
אז מה מתוכנן במסיבה? שורת אמנים לוהטים, ביניהם, קיי לונג, אמרלי רוז, גלינה פור דה ברה, סילה מקיאטו, ג'ניפר ואקר וליידי שוקולד. את הרחבה החולית יקפיצו DJ מריומה וDJ מוטי סעדיה. את האירוע ינחו אסתי לי פז ומייקי אלרוי.
1 צפייה בגלריה
מסיבת חוף מיוחדת | צילום: עיריית ראשון לציון
מסיבת חוף מיוחדת | צילום: עיריית ראשון לציון
מסיבת חוף מיוחדת | צילום: עיריית ראשון לציון
ראש העירייה, דב צור: "ראשון לציון היא עיר שלכל קבוצה יש בה מקום. המשפט הפשוט 'ואהבת לרעך כמוך' הוא ערך שמוביל אותנו בעשייה. אני מאוד רוצה לראות מצב שבו כל תושב בעיר, צעיר או מבוגר, בעל נטייה מינית כזו או אחרת, מרגיש שהעיר רואה אותו ונותנת לו מקום".
חבר המועצה, עידן מזרחי, אמר: "כשראש העיר פנה אלי וביקש שאתמנה ליו״ר הוועדה, מיד הבנתי שצריך את אנשי הקהילה מהעיר כחלק אינטגרלי ממנה, ומהם עלה הצורך באירוע גאווה. במהלך הדרך פגשנו קבוצות רבות, שונות ומגוונות של חברי הקהילה הלהט"בית בעיר.
"בשלב הזה, בפרק הזמן הקצר לפעילות הוועדה, החלטנו להפיק את האירוע הזה יחד עם נציגי הקהילה, כדי להעביר מסר ברור שראשון לציון היא עיר פלורליסטית, שיש בה מקום לכולם וכל אחד יכול לבוא לידי ביטוי". מזרחי הודה לראש העירייה, דב צור, על התמיכה במהלך ובתקצוב האירוע.
ראש מינהל קהילה, דפנה כרמי-שקורי: "בחודשים האחרונים עשינו עבודת מטה מעמיקה בשיתוף עם נציגים מהקהילה, והמטרה היא לנסות ולתת מענה על הצרכים הללו במהלך שנת העבודה 2018. כבר עכשיו, עוד בטרם גובשה התכנית הכוללת, עלה בצורה ברורה הצורך בקיום אירוע גאווה, ובשמחה הרמנו את הכפפה".
על ההפקה: החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, בהובלת מנכ"ל החברה, אלי פולק.