משה פרץ, אתניקס, אליעד, סקאזי, התקווה 6 עם מוש בן ארי וטונה עם נצ'י נץ'- כל אלה מופיעים על במה אחת, בלייב פארק בראשון לציון. נשמע דמיוני? זה מה שמתוכנן עבורכם כחלק מאירועי יום הסטודנט של המכלל למנהל.
אירועי יום הסטודנט כבר הפכו למסורת במוסדות האקדמיים הגדולים. מדי שנה מגיעים אומנים להופעות מיוחדות, דוכני אוכל ושתייה ועוד – וכל זה במחיר מוזל לסטודנטים.
במכללה למנהל החליטו השנה לקחת את האירוע הזה צעד אחד קדימה, והוציאו לפועל שיתוף פעולה ראשון מסוגו. "בפעם הראשונה, החלטנו לשתף פעולה עם אגודות הסטודנטים של מוסדות נוספים באזור כדי ליצור אירוע שלא היה כמוהו מבחינת הגודל והאיכות שלו" מסביר דור כהן, מדוברות אגודת הסטודנטים במכללה למנהל.
ואכן, שיתוף הפעולה עם המוסדות הנוספים איפשר לאגודה "לחשוב בגדול", ולהוציא לפועל ערב של הופעות שימשכו עד אור הבוקר, בו יופיעו מיטב האומנים מכל הסגנונות – ראפ, ים תיכוני, מוסיקה אלקטרונית ועוד.
"במקום להסתפק בהופעה מצומצמת החלטנו ללכת בגדול. אנחנו מזמינים את הסטודנטים מכל המוסדות שאיתם שיתפנו פעולה לערב של הופעות בלייב פארק בראשון לציון, שבהן כל אחד יכול למצוא את הסגנון שיתאים לו" אומר דור.
"היתרון של שיתוף הפעולה מבחינתנו היה משיכה של סטודנטים מכל אזור המרכז לראשון. המטרה היא כמובן שרוב האורחים יהיו סטודנטים, והם גם משלמים מחיר סמלי לכרטיס. גם אורחים שאינם סטודנטים יכולים להיכנס כמובן, ולתושבי העיר יש עדיפות במקרה הזה – תושבי ראשון לציון יכולים לקנות כריס במחיר מוזל ביחס לשאר" אומר דור.
לרכישת כרטיסים ‪www.burningstage.co.il