אם פתחתם את הטלוויזיה ב5 שנים האחרונות אתם מכירים סערת תוכנית הנינג'ה שכבשה את העולם וגם את ישראל. אלפי צופים התיישבו שבוע אחר שבוע לצפות בצעירים שנתלים, קופצים, מטפסים ועושים קסמים על מסלול הנינג'ה. אם גם אתם ישבתם על הספה ושאלתם את עצמכם "זה באמת כזה קשה?", "יש לי סיכוי לעשות את זה?", "זה מתאים לי?" ועוד בסגנון, אז אנחנו מציעים לכם לבוא ולענות לעצמכם על השאלות במתחם אימוני נינג'ה שהכין את כל הכוכבים הכי גדולים למסלול המאתגר.
1 צפייה בגלריה
 אימוני נינג'ה
 אימוני נינג'ה
אימוני נינג'ה
(צילום: האקדמיה לנינג'ה)
נינג'ה הביא לישראל תחום חדש, צעיר וממכר עבור רבים. התוכנית 'נינג'ה ישראל' סחפה אחריה ספורטאים וספורטאיות מכל קשת תחומי הספורט ומכל רמות הניסיון והגיל. אימוני הנינג'ה מיגנטו אליהם קהל רחב ומגוון ביותר. אם תיכנסו למכון אימוני נינג'ה תוכלו למצוא ילדים, נוער, צעירים ומבוגרים יחד. אימוני נינג'ה נותנים הזדמנות להתאמן כמשפחה, ואנחנו עדים למשפחות רבות שכבר אימצו את אימוני הנינג'ה כתחביב משותף. אימוני הנינג'ה הביאו לעולם הכושר משב רוח רענן ואתגרי. עיקר אימון הנינג'ה הוא לעבור מסלול מכשולים בעלי מרכיבי כושר שונים ודרישות משתנות על מנת לעבור את המכשולים בדרך המהירה והיעילה ביותר. אימוני הנינג'ה אף פעם לא משעממים, כל פעם שעולים על מסלול הנינג'ה קורים דברים חדשים. הרצון לעשות את המסלול כל פעם טוב יותר, מדויק יותר ומהר יותר מרים את האדרנלין לשמיים ומשאיר מתאמנים שעות במתחם הנינג'ה. אימוני נינג'ה מפתחים כח פיזי, מודעות גוף, כח מתפרץ, הבנה תנועתית, שיווי משקל, קורדינציה, זריזות, חשיבה מהירה, מיקוד ועוד.
אימוני הנינג'ה לא נשארים רק בטריטוריה הפיזית והאתלטית, אלא גם ברמה האסטרטגית הם מלמדים את המתאמן להיות שקול ולא לנהוג בפזיזות. כל היתרונות הפיזיים והערכיים שמציע תחום אימוני הנינג'ה לצד החווייתיות שהוא מעניק יוצר שילוב מנצח שגורם למתחם הנינג'ה שלנו להיות חי ופעיל תמיד.
לצד אימוני הנינג'ה מצטרפים גם אימוני הפארקור שהוא ספורט אתגרי שמתמקד בהגעה מנקודה אחת לשניה בצורה המהירה והיעילה ביותר שיש, תוך התגברות על מכשולים הקיימים בדרך. אימון נוסף שהמציע מתחם אימוני הנינג'ה הוא אימון הקליסטניקס, אימון כח שמכיל בתוכו מגוון תנועות רחב אשר מחזקות קבוצות שרירים גדולות יחדיו ומלמד את הגוף לעבוד כמערכת אחת. אימוני הנינג'ה והאימונים הנלווים להם הם אימונים שמציבים אתגר חוויתי למתאמנים ויוצרים תחושת מסוגלות, עוצמה והכי חשוב- הנאה. אז אם אתם מחפשים אתגר פיזי ומנטלי שיוכיח לכם שאתם מסוגלים, האקדמיה לנינג'ה היא המקום שידחוף אתכם קדימה לפסגה שלכם.
מאמר בחסות משרד פרסום STG