ראשון לציון היא אחת מהערים עם ההתפתחות העירונית הגדולה ביותר בישראל בשנים האחרונות. יש הרבה מאוד שכונות חדשות בעיר, והבנייה פורחת, ולכן, יש צורך בהרבה מאוד שירותים הקשורים לנדל"ן, לרבות שירותי מעבר דירה. אנשים תמיד חוששים ממעברי דירה, מפני שהם דואגים לציוד שלהם, וגם נמצאים תחת לחץ של זמן. כדי להירגע מעט, צריך לעבוד לפי משוואה פשוטה– חברה איכותית יותר להובלות ואחסון שווה רוגע גדול יותר. לכן, חשוב מאוד לעבוד עם חברות שיודעות לתת מענה מלא ונכון ללקוחות שלהם, בין אם מדובר בלקוחות פרטיים וגם אם מדובר בלקוחות עסקיים.
2 צפייה בגלריה
אתר אחסון
אתר אחסון
אתר אחסון
(צילום: יח"צ)
עדינות מרבית בראשון לציון יש הרבה מאוד סוגים של מבנים, ולצד מבנים ישנים ומבני רכבת, יש גם וילות מפוארות ובנייני סטודנטים. אפשרויות המחייה בעיר הן רבות, וגם יש אליה זליגה ממקומות כמו חולון, בת ים, ואפילו נס ציונה ורחובות. לכן, יש הרבה עבודה למובילים, אשר צריכים לדעת לעבוד עם סוגים שונים של ציוד. את המענה הטוב ביותר באזור מעניקה חברת הובלות ואחסון כאן, אשר לה יש ותק של 15 שנה בתחום. לחברה יש צוותים מנוסים שכבר יודעים להתמודד עם כל סוג של מטען, וכן מספר משאיות המתאימות את עצמן לצרכים של הלקוח. החברה יודעת להתייחס בעדינות מרבית לציוד של הלקוח, וכן להוריד לו את מפלס הלחץ.
אנשי החברה יודעים לקדש את הזמן של הלקוח, הם עובדים בצורה מסודרת ומשנעים את המטען בצורה הנכונה ביותר. בחברה עובדים קשה מהרגע שאנשי החברה מעמיסים את הציוד על הגב בדרך למטה, ועד שהם מניחים את אחרון הפריטים בבית החדש של הלקוח. בנוסף, בחברה מציעים מענה איכותי מאוד בכל הנוגע לאחסון ציוד במחסנים. כאשר מחפשים אחר מחסנים להשכרה בראשון לציון רואים שהמגוון הוא אינו גדול והמחירים לא תמיד נוחים. בנוסף, אין הרבה חברות הובלה שיש להם גם מחסנים, ואז יש צורך לעבוד עם שני עסקים שונים. בהובלות ואחסון כאן יודעים לתת את מעטפת השירותים המושלמת, עם מחסן ייעודי בחולון הקרובה לראשון לציון.
2 צפייה בגלריה
אתר אחסון
אתר אחסון
אתר אחסון
(צילום: יח"צ)
לקוחות פרטיים ועסקיים המחסן של חברת הובלות ואחסון כאן יושב ברחוב הסתת בחולון, לא רחוק בכלל מהכניסה לראשון לציון והוא מעניק גם מחיר טוב, וגם גמישות רבה ללקוחות. המחסן הוא מאובטח מסביב לשעון ויש בו גלאי עשן למניעת אסון וגם מצלמות למניעת גניבות. המחסן מתוחזק ברמה גבוהה, והוא כאמור מעניק ללקוח אין ספור אפשרויות אחסנה – אחסון תכולת דירה או ציוד משרדי. בחברה לא מגבילים את הלקוח לכמות מסוימת של ציוד וגם לא דורשים התחייבות מסוימת לזמן. כלומר, הלקוח יכול לאחסן גם פריט אחד, למשך תקופה בלתי מוגבלת וליהנות מגישה אליו בכל עת. זה חשוב מאוד גם ללקוחות עסקיים, וגם ללקוחות פרטיים, שצריכים אחסון למשך תקופה בלתי מוגבלת, בגלל אילוצים כאלו ואחרים.
מעטפת שירותים הדינמיות בעולם הנדל"ני באזור של ראשון לציון והסביבה היא גדולה, והמעברים הם מאוד שכיחים. יש הרבה מקרים בהם אנשים צריכים פתרונות יצירתיים לציוד כזה או אחר, גם בהתרעה של רגע. לכן, עדיף לעבוד עם חברה שמעניקה מענה נכון ואיכותי לכל סוג של צורך. חברת הובלות ואחסון כאן יודעת את העבודה מהתחלה ועד הסוף, ומספקת מעטפת שירותים נכונה עבור כל הלקוחות שלה, בכל אזור המרכז. ראשון לציון היא פנינה אמיתית, וכדי למקסם את יום המעבר, צריך גם חברה שמכירה את האזור, וזה גם משהו שבחברת אחסון והובלות כאן יודעים לתת בצורה הטובה ביותר.