מדוע השקעה באנגליה מהווה הזדמנות?
קיימות לא מעט סיבות שהולכות לשכנע אתכם כי אנגליה היא יעד מצוין להשקעה. כל מי שיבחן את האפשרות של השקעת נדל"ן באנגליה יגלה עד כמה היא טובה. אנו הולכים להציג לכם חלק קטן מהיתרונות, עם הזמן תוכלו לקבל עוד יתרונות אחרים. ראשית נרצה לדבר על הכלכלה של אנגליה, שהיא אחת מהכלכלות החזקות ביותר בעולם. המשמעות היא שמשבר כלכלי כמו שהיה במדינות רבות לא יביא לקריסה מאסיבית כיוון שהכלכלה של אנגליה מאוד יציבה. בשנים האחרונות אנו רואים את השקל מתחזק למול המטבעות הזרים השונים. התחזקות השקל מול הפאונד מביאה לכך שמחירי הנכסים הופכים להיות אטרקטיביים יותר. יתרון אחרון שנרצה לעסוק בו הוא הביקוש לדירות למגורים של האזרחים המקומיים, ביקוש שזוכה לעלייה משמעותית.
1 צפייה בגלריה
השקעות חמות באירופה
השקעות חמות באירופה
השקעות חמות באירופה
(צילום: freepik)
איפה מומלץ להשקיע באנגליה?
אנגליה היא אחת מהמדינות הגדולות באירופה, ולכן תוכלו למצוא בה לא מעט מקומות להשקעה. עד לפני כמה שנים טובות הבחירה המושלמת עבור המשקיע הישראלי הייתה השקעה בלונדון ובסביבתה. אך בשנים האחרונות אנו רואים כי דווקא צפון המדינה זוכה לביקוש אדיר. ערים כמו מנצ’סטר, לידס וליברפול הפכו להיות למקום המושלם להשקיע בו. כך שאם אתם רוצים לעשות בחירה שתביא לכם תמורה בעתיד, שווה לכם ללכת על הערים הללו. כמובן שתמיד תוכלו להתייעץ עם המקומיים על מנת להגיע לבחירה המושלמת.
כמה עולה דירה באנגליה?
בעת השקעות נדל"ן באנגליה תרצו להגיע מוכנים ככל האפשר. הכנת שיעורי בית טרם ביצוע ההשקעה יקלו עליכם מאוד בצעדים השונים. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם עושים צעדים שיתבררו כצעדים לא נכונים. אז כמה באמת יעלה לכם לרכוש דירה באנגליה? זוהי שאלה שקשה מאוד לענות עליה. הרי המחירים הם מאוד דינאמיים, וכל דירה מביאה איתה תג מחיר שונה. אך באופן עקרוני המחירים אמורים לנוע בין 250 אלף שקל עבור דירות קטנות ועד 1.5 מיליון שקל עבור דירות גדולות. המחירים משתנים בין האזורים כאשר הנדל"ן בלונדון הוא מהיקרים בעולם, ולעומת זאת בצפון אנגליה ניתן לרכוש נכס בפחות ממחירי הדירות בבאר שבע.
מהי התשואה הצפויה?
לא סתם אנגליה הפכה להיות למקום המושלם שבו ישראלים רבים בוחרים להשקיע. התשואה היא סוד ההצלחה של המשקיע הישראלי ושל ההשקעות במדינה הזאת. מהי התשואה הצפויה עבור המשקיע הישראלי? עד 10 אחוז ברוב המקרים. מדובר על תשואה גבוהה מאוד שלא תוכלו לקבל אותה במדינות אחרות מעבר לים. גם בישראל תתקשו מאוד לקבל את התשואה הספציפית הזאת. כך שמדובר על הזדמנות שאולי לא תחזור על עצמה שוב בעתיד הנראה לעין.
איפה מוצאים נכסים להשקעה?
עכשיו אתם מוכנים להגיע למצב שבו תתחילו להשקיע. אך המשימה הכי חשובה תהיה לבחור את הנכס הנכון שיתאים בדיוק למידות שלכם. על ידי חיפוש קצר באינטרנט תוכלו להגיע לרשימה של נכסים המוצעים למכירה. אך תזכרו כי מדובר על השקעה מעבר לים, וסימני השאלה עלולים להיות גדולים. ישנן חברות שישמחו ללוות אתכם לכל אורך הדרך על מנת שתעשו את הבחירה הנכונה. באתר רנקו השקעות נדל"ן בחו"ל למשל תוכלו למצוא מלווי השקעות, נכסים וחוות דעת על משקיעים אמיתיים.