גטה ישראל: מותג המזרנים המוביל בעולם
לאחר ההצלחה העולמית במשך כמעט שישה עשורים בעשרות מדינות, הגיע הזמן של גטה להגיע גם לישראל. כעת היא עושה את זה באמצעות חנות דגל ואולם תצוגה מפוארים בראשון לציון, ממש ליד הבית שלכם.
אבל מה הופך את גטה למי שהיא היום? ובכן, גטה מתאפיינת בייחודיות ובערכים מוקפדים. בראש ובראשונה עושה החברה שימוש בחומרי גלם מן השורה הראשונה בלבד. בניגוד ליצרני מזרנים אחרים, העושים שימוש בחומרים סינתטיים המשלבים כימיקלים ופולימרים, הלטקס של גטה הוא 100% טבעי, החל משלב החריצה בעצי הגומי שביערות הטרופיים, ועד למזרן שתקבלו הביתה. ומה עם שאר החומרים? כמו שניחשתם, גם הם טבעיים לחלוטין – כותנה אורגנית, משי יפני טהור וצמר צרפתי רך למגע המיוצרים תחת פיקוח הדוק במיוחד המבטיח תוצר מושלם.
מלבד הדגש על חומרי גלם טבעיים, החזון של גטה הוא להעניק לכם שינה בריאה ואיכותית. גטה לא אוהבת להתפשר, ולכן את החזון הזה היא מיישמת באמצעות ייצור בסטנדרט גבוה במיוחד, החל משלב הפיתוח והעיצוב, וכלה במילוי ובתפירה.
אם חשבתם שהחזון של גטה מסתיים כאן, אז חשבתם. לקוחות מרוצים זו המטרה הנעלה ביותר של החברה. שירות הלקוחות של גטה הוא מהטובים בעולם בתחום מותגי המזרנים. כל לקוח זוכה ליחס מיוחד, ולהתאמה אישית של המזרן המתאים בדיוק לצרכיו. אם זה לא מספיק, גטה גם מאפשרת תקופת ניסיון של 100 לילות(!) על מזרני הלטקס שלה. לא הייתם מרוצים מהמזרן? אין בעיה. נציגי החברה יגיעו לביתכם ויאספו אותו בחזרה, תוך החזרת הכסף ששילמתם במלואו.
הלקוחות המרוצים, החזון הטוב והרצון להפוך את עולם השינה לטוב יותר הביא את גטה לפתח במהלך השנים טכנולוגיות שינה מתקדמות במיוחד. החדשנות הטכנולוגית של החברה מתבטאת בהובלת השוק העולמי באמצעות מספר טכנולוגיות עדכניות המיושמות במזרני הלטקס שלה. בין הטכנולוגיות המובילות של גטה ניתן למנות את ה-ASP, שהיא מערכת הגנה אנטי סטטית שמפחיתה את המתח הסטטי בגוף האדם, ומעניקה שינה נוחה ועמוקה יותר. טכנולוגיות נוספות הן מערכת ההגנה האנטי-בקטריאלית מפני חיידקים ופטריות העונה לשם NANO Silver, ומערכת הגנה נגד קרינת שדה אלקטרו-מגנטי העונה לשם Biocare.
המהפכה בעולם השינה
עד העלייה ארצה, מזרני הלטקס לא היו מוכרים כאן לרוב. גטה שינתה את כללי המשחק, והפכה למובילת שוק מזרני הלטקס בישראל. היא עושה את זה באמצעות חנות הדגל שהקימה בראשון לציון, המעוצבת בהשראת שאר הסניפים הפזורים ברחבי העולם, וכוללת שילוב של מוטיבים טבעיים לצד מוטיבים מודרניים.
החנות כוללת אולם תצוגה שבו תוכלו לחוות את חוויית גטה האמיתית, לחוש בחומרים, להתנסות במזרנים, ולראות את האיכות בעיניים, תוך חווית קניה בסטנדרטים אירופאיים יוקרתיים. לצד זאת קיימים בחנות חדרי ישיבות, לובי וגם מכונת קפה להנאתכם.
בחנות, מערך הייעוץ והשירות של גטה ישראל יסייע לכם לבחור במוצר שמתאים רק לכם, מתוך המגוון הרחב מאוד, תוך יחס נעים ואישי ובתיאום מראש.
2 צפייה בגלריה
גטה מותג השינה שכבש את ראשון לציון
גטה מותג השינה שכבש את ראשון לציון
גטה מותג השינה שכבש את ראשון לציון
(צילום: גטה)
מהם מזרני לטקס?
רגע, אתם בטח מסוחררים משלל המידע על מותג הפלאים הזה, אבל לא בהכרח יודעים מה זה לטקס. אל דאגה, אנחנו כאן גם להסביר. הלטקס מופק מעצי גומי בצורה טבעית, בתהליך איטי המבטיח חומר איכותי מאוד. הוא משמש בתעשייה לשימושים רבים מאוד, כולל כפפות, בלונים, כלים סניטריים ועוד. בעשורים הקודמים החלו לעשות בו שימוש גם עבור מוצרי השינה, וכך הוא עשה את דרכו למזרנים.
מה שהופך את הלטקס לחומר הגלם האידיאלי עבור ייצור מזרנים הוא היתרונות הרבים שלו. בראש ובראשונה מדובר בחומר נעים ורך למגע, בעל יכולת גמישות ייחודית. התכונות הללו הופכות אותו לחומר יעיל מאוד עבור תמיכה אורתופדית לגוף שלנו, ובכך מונע התפתחות של מצבים רפואיים מורכבים הנוצרים בעקבות שינה על מזרן לא איכותי.
מלבד התמיכה שהוא מספק, הלטקס ידוע גם בהיותו חומר אנטי-בקטריאלי. הוא יודע לדחות חיידקים מהמזרן, ויוצר סביבת שינה היגיינית במיוחד, וגם יודע לדחות את קרדית האבק שמשגשגת במצעים של רובנו. תכונות אלו הופכות את מזרן הלטקס למזרן האידיאלי עבור הסובלים מאלרגיות שונות. עוד הוא כולל תכונות כמו יכולת ויסות טמפרטורה – בהתאם לעונת השנה, וגם טביעת פחמן מצומצמת על כדור הארץ – מה שהופך אותו לידידותי מאוד לסביבה. כל אלו, כאמור, משפרים את האיכות השינה לבלי היכר.
מנכ"ל גטה מספר על סוד ההצלחה
על הבאת גטה לישראל אחראי מר דרור יורקוביץ', המשמש כמנכ"ל החברה בפועל. הוא החל את דרכו בגטה העולמית כמנהל מכירות, ומשם המשיך לפעילות הקמת סניפי החברה ברחבי העולם. "החזון שלנו הוא לקדם הרגלי שינה בריאים יותר לציבור בישראל, ולעודד אותם לישון על מזרן איכותי העשוי מ-100% לטקס טבעי. בישראל תרבות השינה על הלטקס אינה נפוצה מספיק, וחשוב שהישראלים יכירו את היתרונות הרבים שיש ללטקס הטבעי".
2 צפייה בגלריה
מנכ"ל גטה דרור יורקוביץ'
מנכ"ל גטה דרור יורקוביץ'
מנכ"ל גטה דרור יורקוביץ'
(צילום: גטה)
איכות ללא פשרות
אם רכשתם פעם מזרן, אתם בטח מכירים את התחושה של שחיקת הקפיצים, או קריעה של הבד העוטף את המזרן. בניגוד למותגים אחרים, האיכות שאותה מיישמים בגטה היא יוצאת דופן. החברה מיישמת דיוק וגימור מושלמים בכל תהליכי הייצור שלה, כולל הליך פיקוח ייעודי לאורך כל התהליך, מה שמעניק למזרני הלטקס ולשאר מוצריה איכות ועמידות לאורך זמן רב. איכות המזרנים כל כך טובה, שגם מנכ"ל גטה עצמו משתמש במזרן הדגל של החברה – TOGETHA 100: ""המזרן מיוצר מ-7 שכבות שונות של לטקס 100% טבעי, כשבשכבות העליונות הוא כולל משי טהור מיפן, כותנה אורגנית וצמר צרפתי. הוא נוח מאוד, רך במיוחד, ויחד עם זאת מעניק תמיכה רבה לכל הגוף. כשאני הולך לבית מלון לנופש, אני רק רוצה לחזור לישון על המזרן שלי. הצרה היחידה עם המזרן היא שקשה לקום בבוקר מהמיטה בגלל שהוא כל כך נוח".
100 לילות ניסיון
כשאתם רוכשים מזרן שינה, אתם עושים הימור גדול. מבדיקה חד פעמית בחנות לעולם אין לדעת איך הוא ירגיש לכם לאחר שבוע או שבועיים של שינה. בדיוק בשביל זה מאפשרת גטה הזמנת מזרן ל-100 לילות ניסיון. לילות הניסיון הללו יאפשרו לכם לוודא שהמזרן הוא זה שמתאים בדיוק עבורכם, וזה שיספק לכם את השינה הבריאה והנוחה ביותר.
אחריות
לא כל חברה יודעת להבטיח אחריות מקיפה למוצריה, במיוחד כשמדובר במזרנים. בגטה שמים דגש חזק מאוד על האחריות, ומעניקים לכם עשר שנות אחריות. בשנה הראשונה לרכישה תקבלו אחריות מלאה, בעוד שבתשע השנים הבאות תקבלו אחריות המותנית במספר גורמים בסיסיים שאינם בלאי טבעי.
חומרים טבעיים
על הלטקס כבר שמעתם, אבל זהו לא חומר הגלם היחידי שמקורו בטבע ושגטה עושה בו שימוש. החברה עושה שימוש במשי טהור ואיכותי מאוד, שמקורו בפקעות עש יפניות, כדי להעניק פינוק ורכות גם לאנשים הסובלים מאלרגיות או מרגישות יתר בעור. סיבי הקוקוס של גטה הם סיבים טהורים המופקים מקליפות קוקוס, ומשולבים במזרני הלטקס כיריעות חזקות. השילוב בין הלטקס לקוקוס יוצר תמיכה מירבית לעמוד השידרה, מעודד את זרימת הדם, מפחית זיעה ומונע ריחות רעים.
רגע, עוד לא סיימנו. גם הכותנה של גטה היא אורגנית לחלוטין, בשונה מכותנה קונבנציונלית הגדלה באמצעות שימוש בכימיקלים או דשנים סינתטיים וחומרי הדברה רעילים. הכותנה האורגנית של גטה הינה היפואלרגנית, לא גורמת לגירויי עור שונים, וגם לא פוגעת בכדור הארץ שבו אנחנו חיים. לצד הכותנה, משתמשת החברה גם בסיבי במבוק באמצעות טכנולוגיה חדשנית שבמסגרתה היא יוצרת ממנו משטח המוטבע בפחמן במבוק. הבמבוק מרחיק חיידקים לא רצויים, ואפילו זיעה וריח רע הודות ליכולת הספיגה הייחודית שלו.
גם צמר משולב בתוך מוצריה של גטה, ומטרתו להעניק תמיכה ואיזון לנקודות הלחץ בגוף שלכם. הצמר שבו מקורו של הצמר שבו גטה עושה שימוש בצרפת, מכבשים הגדלות בסביבה חופשית ומקבלות טיפול ראוי. ואם צמר זה לא מספיק, אז במזרני גטה תוכלו ליהנות גם מפרוות גמלים. כן, קראתם נכון. זוהי פרווה נדירה ויקרה, שמקורה בגמלים הגדלים בצפון מערב מונגוליה. הפרווה הזו תורמת לשינה טובה ומעניקה ויסות לטמפרטורת הגוף, תוך שמירה על היפואלרגניות מיטבית.
ומה הלאה?
לאחר ההצלחה בעשרות מדינות מסביב לעולם, וזכייה במותג השנה במשך 6 שנים, גטה לא מתכננת לעצור בראשון לציון. מסניף הדגל היא מתעתדת להתרחב לעוד מספר סניפים נוספים ברחבי הארץ, במטרה להמשיך להיות המותג המוביל של שוק מוצרי השינה בכלל ושוק מזרני הלטקס בפרט.
לסיכום
גטה מזמינה את תושבי ראשון לציון והסביבה לבקר בחנות הדגל שלה, הממוקמת ברחוב אצ"ל 2, בתוך מתחם ביתילי, ולהתרשם ממגוון רחב של מוצרי שינה ומזרני לטקס לכל גיל. צוות הייעוץ ילווה אתכם בכל תהליך הקנייה עד לבחירה המיוחלת במוצר שמתאים עבורכם.