אין דבר יותר מהנה מאשר זוגיות ארוכה, אך צריך לדעת לתחזק אותה כמו שצריך. קחו בחשבון כי אחת מהמשימות הכי קשות מבחינתכם תהיה לשמור על התשוקה. אז איך למרות כל המכשולים מצליחים לשמור על הזוגיות בחיים גם לאחר תקופת זמן ארוכה? בדיוק על הנושא הזה אנו הולכים לדבר איתכם. כך שתוכלו לצלוח את המהמורות השונות בדרך.
דואגים להיות פתוחים אחד עם השנייה אחת מהבעיות המרכזיות של זוגות רבים זה שהם פחות פתוחים ככל שעוברות השנים. אך החוכמה היא לדעת להישאר פתוחים וכנים אחד עם השנייה גם לאחר תקופה ארוכה. זה לעיתים מה שיכול לעשות את ההבדל מבחינת הזוגיות. תצטרכו לספר אחד לשנייה את כל הדברים שמעסיקים אתכם, אפילו אם נדמה לכם שזה לא ממש מעניין. הרי בסופו של יום אתם לא יכולים לדעת מה מעניין את הצד השני. מוטב כי תספרו קצת מעבר מאשר שלא תספרו בכלל.
1 צפייה בגלריה
אמור
אמור
אמור
(צילום: freepik)
מנסים דברים חדשים – כל הזמן אם נמליץ לכם להיכנס לתוך חנות סקס, כיצד תגיבו? ככל הנראה שתרימו גבה. הרי אתם לא נוהגים להיכנס לחנויות סקס כדרך קבע. אך דווקא בזוגיות ארוכה מאוד חשוב מאוד לנסות דברים חדשים על מנת לשמור על עניין. אם לא מנסים דברים חדשים, מהר מאוד מגיעים למצב של שעמום. שעמום זה אחד מהאויבים הכי גדולים של זוגיות ארוכה. ברגע שהזוגיות מתחילה להיות משעממת, אנשים מתחילים לבחון כל מיני אפשרויות אחרות.
לפעמים צריך פשוט להתגעגע עוד בעיה נפוצה מאוד היא שזוגות רבים פשוט שוכחים כי זה טוב להתגעגע. עזבו את הנושא של רכישת דילדו או כל מיני תוספות מיוחדות שיכולות ליצור עניין. בני זוג צריכים להתגעגע אחד לשנייה על מנת שיהיה עניין להמשך. אם בני זוג רואים זה את זה בקביעות, אין סיבה שהם יתגעגעו. מכאן עלול להגיע מצב שבו הם יראו אחד את השנייה כמובן מאליו. זוהי עוד טעות שיכולה בשלב כזה או אחר לגרום לזוגיות לעלות על שרטון. לכן קחו לעצמכם לפעמים את הזמן לעצמכם ותשאירו את בן או בת הזוג לבד.
תמיד תדאגו שיהיה מגע אפילו אם זה לפעמים יהיה קצת מאולץ, מוטב כי תקפידו לגעת זה בזה. באופן טבעי המוח מפרש את המגע בצורה טובה, ולכן התשוקה נשמרת בין בני הזוג. זה לא באמת משנה בני כמה הם, תוכלו לראות את התשוקה בשיאה. לכן גם אם אתם פחות אוהבים לגעת, מוטב כי תנסו לעשות זאת בקביעות. ברגע שגם בן או בת הזוג יגע בכם וירצה ליצור קרבה, הזוגיות ככל הנראה תפרח.