מה זה טרמיטים
טרמיטים (Termites) הם חרקים מסוג תיקנים, באופן מדעי הם נרשמו תחת התווית isoptera. הטרמיטים מסוגלים להריח את העץ ולהתקרב אליו מבלי לבחון באמצעים. המטרה שלנו: להרחיק אותם. המטרה שלהם: לזלול את העץ עד לטיפה האחרונה! בדיוק כמו דבורה. המראה המבהיל של הטרמיט הוא דמוי נבלה בצבע צהוב, חיוור ולא סימפטי במיוחד. למשפחת הטרמיטים ישנם המון בני דודים, למעשה יותר מ- 2,000 סוגים שונים, ומקורבם הם למשפחת החרקים. בישראל, כפי שידוע לכם, ישנם יותר מ- 5 סוגים שונים של טרמיטים, והם נפוצים בעיקר במדברות ישראל, בשפלות חוף, ובמקומות נוספים.
1 צפייה בגלריה
סטופ טרמיט
סטופ טרמיט
סטופ טרמיט
(צילום: freepik)
איך מגלים את הטרמיטים
יש האומרים שזיהוי וגילוי הטרמיטים הם עבודה רק למקצוענים, למדבירים המקצועיים. אבל, כל אחד, באמצעות ההנחיות הנכונות יכול לאתר ולגלות טרמיטים בבית שלו. הגילוי מתחלק לשני סוגיות. הסוגייה הראשונה היא זיהוי המראה של הטרמיט (הרבה מאוד מתבלבלים בין נמלים לטרמיטים), שאת זה כבר הבנו. הסוגייה השנייה מתייחסת לסימנים ולדברים שהטרמיט משאיר אחריו. אז איך מגלים טרמיטים? נורא פשוט: אם אתם רואים בבית כנפיים שקופות, כמויות חול קטנות מפוזרות, תעלות משונות וקטנות, מרבית מהסיכויים שהפכתם לקורבנם של הטרמיטים. בקיצור – יש לכם טרמיטים בבית, הזמינו מדביר.
כמה עולה הדברת טרמיטים
מישהו פשוט חייב להגיד את זה! טרמיטים הם היצורים הכי מעצבנים שהבורא יצר. הם מזיקים לרכוש היקר שלנו, הם משאירים אחריהם כל מיני דברים, ושום דבר טוב לא יוצא מכך. בקיצור, מלאך המוות של החרקים. אנחנו כאן עם המחירים המשוערים עבורכם. אז כמה עולה הדברת טרמיטים? כמה יעלה לי להזמין הדברת טרמיטים לכל הבית? ובכן, המחיר המשוער להדברת טרמיטים כולל עבודה הוא 2000 ₪.
בינתיים, בזמן שאתם חושבים על הזמנת מדביר הביתה, תוכלו לעשות כמה דברים: ראשית כל, הכינו את הבית לצורך ההדברה הקרבה ובאה – פנו את השטח, את הציוד הנדרש, האוכל וקופסאות המזון מהמדפים והארונות, ונסו לפנות את השטח למדביר. דבר שני, תוכלו לקנות חומר הדברה בשביל לנסות את מזלכם, ולהפחית את כמויות הסיכונים שקיימים בבית – הטרמיטים. לאחר זאת, בחרו במדביר הרצוי והתחילו את תהליך ההדברה. כמו כן, לפני שימוש בחומר הדברה כזה או אחר, כדאי להתייעץ עם מדביר.
בכל שאלה, אתם מוזמנים לפנות אלינו, חברת סטופ טרמיט – 055-970-5873.