איך תדעו שאתם באמת צריכים מנעולן רכב?
אם אבדו לכם המפתחות לאוטו, ואין ברשותכם מפתח נוסף בקרבת מקום, ובמידה וניסיתם לפתוח את כל הידיות ואת תא המטען ללא הצלחה וללא יכולת להיכנס לרכב.
בנוסף, ייתכן שהמפתח לא אבד, אלא שאתם רואים אותו בתוך הרכב, אך הרכב נעול ואתם מחוצה לו. במקרה כזה לא תצטרכו לשחזר את המפתח לרכב, כמו במקרה של מפתחות שאבדו, אבל המנעולן יצטרך למצוא דרך לפרוץ את הרכב, בשביל להגיע למפתח.
1 צפייה בגלריה
מנעולן בראשון לציון
מנעולן בראשון לציון
מנעולן בראשון לציון
(צילום: CANVA)
שיטות נפוצות לפריצת רכבים
יש המון סוגים של רכבים, עם מנגנוני נעילה שונים בדלתות, אך שיטות לפריצת רכבים יש בעיקר 2 מרכזיות ועיקריות, והן:
1. פריצות יבשות (הנקראות גם פריצות קרות) – בפריצות אלו מנעולן הרכב צריך למצוא דרך להיכנס לרכב ולעבוד בתוכו, בצורה מושכלת ומבלי שייגרם נזק לרכב.
2. פריצות מתוחכמות – בפריצה מתוחכמת הפריצה מתבצעת מבחוץ. פריצה מתוחכמת מתרחשת אם נגמר החשמל או אם אבדו המפתחות לרכב (כאשר מדובר ברכב שמחייב את נוכחות המפתח בשביל להיכנס אליו).
מבחינת ההבדל ביניהן, פריצות יבשות לרוב יהיו זולות פי 2 או יותר מפריצות מתוחכמות.
במה להצטייד אם אתם מזמינים מנעולן?
אם החלטתם להזמין מנעולן בראשון לציון לפריצת דלתות הרכב – אתם חייבים להצטייד בתעודת הזהות של בעל הרכב. ובמידה ומדובר ברכב חשמלאי יש לשלוח למנעולן רישיון רכב לפני הגעתו.
מנעולן רכב מזמינים רק מחברת 15 Minute Lock Smith
אם נתקעתם מחוץ לרכב ואתם זקוקים למנעולן בראשון לציון (או בל מקום אחר) שיפרוץ את הדלתות של הרכב, ויאפשר לכם לחזור לשגרת חייכם, כדאי לכם לפנות רק למנעולן רכב מוסמך, ותיק ואמין. מנעולן כזה מציעה לכם למשל חברת 15 Minute Locksmith שנחשבת לחברה המובילה ביותר בתחום זה בארץ. החברה מציעה לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר, וביניהם שירותי פריצת מנעולים ללא הרס של המנעול, וללא נזק או השארת סימני פריצה על הרכב. כך שגם אם איבדתם את המפתח וגם אם אתם נאלצים לבצע פריצת דלתות לרכב, לא תצטרכו לדאוג מהסימנים שיישארו, שיכולים לכער את מראה הרכב או לגרום לכם להתקשות למכור אותו בעתיד.