הדוחות של דאטהצ'ק
דוחות מורכבים ומפורטים של חברת דאטהצ'ק יסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי אדם או ארגון מסוים. דאטהצ'ק - דוחות קרדיטצ'ק מהדור החדש מציעה מגוון רחב של דוחות שיעזרו לכם לעשות סדר בדברים:
• דיו דילג'נס – דו"ח שמוציאים בדרך כלל על תאגידים וארגונים פרטיים. הוא כולל מידע שהוצלב מדוחות אחרים על נכסים ובעלויות, וכן את רמת הסיכון שבהתקשרות.
• בדיקת רקע – מדובר בדוח בסיסי ונפוץ יותר שניתן להפיק על כל אדם שחי בארץ באמצעות נתונים כמו שם מלא ותעודת זהות. הדו"ח מציג מידע על פשיטות רגל, הוצאות לפועל, בעלי תפקידים, משכנתאות וכדומה.
1 צפייה בגלריה
מנוע חיפוש
מנוע חיפוש
מנוע חיפוש
(צילום: FREEPIK)
• חקירה כלכלית – מדו"ח זה מציג מידע פיננסי על אדם והחברה, כולל הימצאות רכבים, חסכונות, ירושות ועוד.
• מידע עסקי – מידע שמוציאים בדרך כלל על דירקטורים או בעלי מניות לפי שם החברה או מספר ח.פ. הדו"ח כולל מידע על פשיטות רגל, חידלון, תיקים בהוצאה לפועל, פירוק חברה ועוד.
• קרדיטצ'ק – דו"ח שמוציאים על עוסק פטור, עוסק מורשה וגם על אדם פרטי. הוא כולל מידע על תיקים בהוצאה לפועל, חשבונות מוגבלים וכדומה. ניתן גם ללמוד ממנו על מידת סיכון ההתקשרות.
• איתור נכסים – דו"ח זה יכול להיות שימושי במיוחד בעת רכישה או השכרה של נכס, שכן ניתן לבדוק באמצעותו, ללא ידיעתו של הצד השני, על רישום הנכסים השייכים לאדם מסוים.
• שירות דגלים אדומים – מי שמעוניין ללכת עד הסוף עם איתור המידע, יכול להיעזר בשירות דגלים אדומים אשר עוקב אחר כל אדם או עסק בזמן אמת.
מוצאים את המידע האמיתי על אנשים
לעתים נרצה למצוא מידע מלא על האדם האמיתי הנמצא מאחורי עסק או כתובת מסוימת. לפעמים אנשים אלה מסתתרים מאחוריה זהות בדויה או שהעסק שלהם רשום תחת שם אחר מכיוון שהם מנסים לברוח מאנשים שלהם הם חייבים כסף. אתר אינפורמר בא לפתור את הבעיה הזו. בזכות האתר המשוכלל קיימת אפשרות למצוא מידע אמין ומקצועי על אנשים, והוא כולל כתובת, מידע על פרטי התקשרות, חשבונות בפייסבוק ועוד.
לדעת לנסח את חוזה השותפות
נניח שבדקתם את כל מה שאתם יכולים על השותף הבא שלכם לעסק, והוא נמצא אמין. אבל זה לא הזמן לנוח על זרי דפנה, אלא לנסח חוזה שותפות כדת וכדין שיגן עליכם מכל. חשוב שהחוזה יכלול כמה פרטים חשובים. ראשית, מהם אמצעי המימון של העסק – מהיכן יגיעו התזרימים לעסק? כיצד יתבצע התשלום עבורו? שנית, מהו תחום האחריות של כל אחד ואחד מבין בעלי העסקים – על מנת שעסק יתנהל על מי מנוחות, חשוב לקבוע מראש את התפקידים של כל אחד מהשותפים בהתאם ליכולותיהם. שלישית, חשוב להסדיר את עניין פתיחת חשבון הבנק. האם אתם מחליטים לפתוח חשבון בנק משותף או לא? לאילו מבין החשבונות יזרמו הכספים בסופו של דבר? ולבסוף, איך אתם מתכוונים לחלק ביניכם את הרווחים? איך תקבעו מי מקבל מה ואיזה אחוז יזרום לכל אחד מבעלי העסקים?