התקרחות - בעיקר אצל גברים צעירים ואצל נשים אבל לא רק - היא תופעה שעלולה לגרום לפגיעה של ממש בדימוי העצמי, בביטחון העצמי ובאיכות החיים. על-מנת לאפשר לאותם נשים וגברים הסובלים מאובדן שיער לשפר את המראה ולהשיב לעצמם את מה שאבד פותחו שיטות השתלת שיער מתקדמות ויעילות מאוד. ד"ר שלום שאלתיאל צבר ניסיון עשיר במיוחד ביישום כל הטכניקות הקיימות ובפרט HUE+DHI שמבטיחה (ומקיימת!) מקסימום שינוי לטובה בזמן קצר ככל האפשר.
חלוץ בתחום השתלות השיער בישראל
כשד"ר שלום שאלתיאל התחיל לבצע השתלות שיער בישראל, לפני כ-30 שנים, היו מעט מאוד רופאים שהציעו את הטיפול הזה. בהתאם יש מעט רופאים שצברו ניסיון בהיקף דומה לזה של ד"ר שאלתיאל, שעבר את ההתמחות הראשונה בהשתלות שיער אצל מומחה בעל שם עולמי מצרפת, ד"ר פייר בוהאנה עוד ב-1988.
2 צפייה בגלריה
השתלת שיער עם ד"ר שלום שאלתיאל
השתלת שיער עם ד"ר שלום שאלתיאל
השתלת שיער עם ד"ר שלום שאלתיאל
(צילום: בוסט מדיה)
שאלתיאל, שהשלים את לימודי הרפואה שלו בפריז והתמחה תחילה בכירורגיה של הפנים, שכלל את יכולותיו בתחילת הדרך גם באמצעות שיתופי פעולה עם מומחה מוביל אחר בעולם השתלות השיער, ד"ר פסקל בודג'מה. גם כיום, כשהוא עצמו מומחה ותיק ומוכר, ממשיך ד"ר שאלתיאל ללמוד באופן קבוע, לבחון שיטות עבודה חדשות וציוד חדיש, ולהחליף דעות וידע עם עמיתים מכל רחבי העולם - בין השאר בכנסים מקצועיים בינלאומיים שבהם הוא משתתף מדי שנה.
לחצו לפרטים נוספים על השתלת שיער
מקסימום תשומת לב גם להיבט הרגשי
השתלות שיער נתפשות לעיתים כפעולה טכנית, והן אכן מחייבות מיומנות טכנית גבוהה, אבל במקביל מדובר גם במעשה אמנות. בהתאם נדרשת לצורך יצירת המראה המחמיא ביותר האפשרי של הראש גם טביעת עין חדה ותפישה אסתטית עדכנית.
למעשה השתלת שיער היא שילוב של רפואה ואמנות, ועוד דגש חשוב הוא תשומת לב מלאה גם להיבט הרגשי של התהליך, משלב ההתלבטויות הטבעיות והחששות המובנים ועד שהחלום על שיער שופע הופך למציאות. בהקשר זה כדאי לזכור ששינויים משמעותיים במראה החיצוני כרוכים תמיד גם ברגשות משמעותיים, ורופא מנוסה ואחראי כמו ד"ר שאלתיאל מוודא שגם בהיבט חשוב זה ניתן מענה נכון לכל מטופל ולכל מטופלת.
תכנון מדויק של כל השתלת שיער - למראה טבעי ומרשים
רשימת ההצלחות של ד"ר שלום שאלתיאל מונה למעלה מ-5,000 בני אדם שהחיים שלהם השתנו לטובה בזכותו. ההצלחה היא תוצאה של תכנון מדויק של כל תהליך, כאמור על בסיס ניסיון נרחב וגם הבנה ויזואלית מעמיקה וקשב ללקוח או ללקוחה כדי להבין כיצד הם רוצים להיראות.
2 צפייה בגלריה
השתלת שיער עם ד"ר שלום שאלתיאל
השתלת שיער עם ד"ר שלום שאלתיאל
השתלת שיער עם ד"ר שלום שאלתיאל
(צילום: בוסט מדיה)
ההצלחה היא גם תוצר של ביצוע מוקפד של מלאכת ההשתלה, ועוד תורם לתוצאות החיוביות מאוד השימוש בציוד מתקדם. בין השאר נעזר ד"ר שאלתיאל במחט משוכללת אשר נקראת Implanter - כששליפת הזקיקים מהאזור התורם והחדרתן לאזור הדליל מבוצעות באמצעות מחט זו, אין מגע בינה לבין שורשי הזקיקים. מאחר שכל מגע בשורשים מחליש אותם, ה-Implanter מבטיחה למעשה שיעורי קליטה גבוהים מאוד ולכן תוצאות מרשימות אף יותר מהציפיות האופטימיות ביותר.
השתלת שיער - רק בישראל
בחירה בד"ר שלום שאלתיאל מאפשרת ליהנות לא "רק" מהניסיון, מטביעת העין החדה, מההקפדה על ביצוע מדויק של כל פעולה ומתשומת הלב המלאה לכל ניואנס - אלא גם מהעובדה שההליך כולו מתרחש כאן בארץ, בשיא הנוחות וכשהמטופלים יכולים לדעת בוודאות שהם בידיים טובות, מקצועיות ואחראיות.
אתר הבית של ד"ר שלום שאלתיאל https://www.drshaltiel.com/