אמנם שלמה המלך אמר "מודה ועוזב ירוחם", אך כשזה מגיע למערכת המשפט המודרנית, חטאי העבר שלנו עשויים ללכת עמנו שנים קדימה. גם תקופה ארוכה לאחר שריצינו את עונשנו, למדנו את הלקח והמשכנו בחיינו, הרישום הפלילי נותר במקומו.
בין אם מדובר בעבירה שהורשענו בה או סתם בחקירה שהסתיימה ללא כתב אישום, אם נרצה למחות את הכתם הזה מעברנו, יהיה עלינו להסתייע בייצוג משפטי. ברגעים כמו אלו, חשוב לוודא שמלווה אותנו בתהליך עורך דין פלילי מיומן ומנוסה בתחום.
לחזור לשגרה בכל היבטי החיים מחיקת רישום פלילי אינה חיונית רק לדימוי העצמי ולסגירת מעגל, היא עשויה להשפיע באופן ניכר על ההזדמנויות שעומדות לרשותנו בחיים. מקומות עבודה רבים עשויים לדרוש מאיתנו להוציא תעודת יושר וגם בתהליכי קבלת אזרחות זרה, הוצאת רישיון לנשק, אימוץ ילדים ובסיטואציות רבות אחרות, העבר הפלילי עשוי להיות לנו לרועץ. מחיקת הרישום בליווי עורך דין תאפשר לנו לפתוח דף חדש לחלוטין.
1 צפייה בגלריה
צמרת הוצאה לאור
צמרת הוצאה לאור
משרד עו’’ד אלון שליכטר
(צילום: Freepik )
ככל שמדובר בתיקי חקירה על עבירות שאינן מסוג פשע, ברוב המקרים הרישום יימחק תוך 7-10 שנים בהתאם לאופי העבירה. במקרים רבים, הרישום עשוי להימחק אוטומטית. עם זאת, לא פעם הדבר עשוי להיות נתון לשיקול דעתם של הגורמים בפרקליטות. הדרך היעילה ביותר להבטיח שעברך לא ימשיך לרדוף אותך, הוא להגיש בקשה למחיקת הרישום. כדי להבטיח שהבקשה מנוסחת כראוי ומכילה את כלל הטיעונים שיכולים לעמוד לרשותך, חשוב להסתייע בייעוץ משפטי על ידי עורך דין המתמחה בתחום.
הצעד שעשוי לשנות את חייך כדי להבטיח שיעמדו לרשותך הסיכויים הטובים ביותר לניקוי עברך, יש לוודא שעורך הדין שעומד לצידך מתמחה בתחום העבירה שלך. כך למשל, אם מדובר בעבירת אלימות במשפחה, מומלץ להסתייע בשירותי עורך דין אלימות במשפחה הבקיא בדינים אלו. עורך דין אלון שליכטר מעניק לך מעטפת שירותים מקיפה לאורך כל ההליך הפלילי שלך ומזמין אותך לקחת את גורלך בידך. זוהי ההזדמנות שלך לקבל את כל הסיוע הנדרש כדי לפתוח בחיים חדשים. לפרטים נוספים, אנו זמינים עבורך במספר 054-6762373.