היום שבו מודיע לכם קבלן השיפוצים שהשיפוץ הסתיים הוא אחד הימים המאושרים ביותר בחייכם. סוף כל סוף אתם יכולים להיכנס לבית החדש שלכם המשופץ בדיוק כמו שאתם רוצים. אך כאשר השיפוצניקים הולכים, העבודה עדיין לא מסתיימת. אם תסתכלו קצת מסביב, תראו לכלוך בכל מקום: שאריות בטון, צבע וטיט המתערבבים להן בין החדרים ויוצרים מפגע סביבתי לא קטן. למרבה המזל, חברת ניקיון בתים בראשון לציון היא החברה שתוכלו לפנות אליה כדי לקבל את שירותי הניקיון הנחוצים לכם מאל"ף ועד תי"ו.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
5 דברים שחשוב לדעת לקראת ביצוע ניקיון לאחר שיפוץ
ניקיון לאחר שיפוץ בתים הוא שירות חשוב מאין כמותו. וכמו לכל דבר בחיים, גם לשירות גדול ומשמעותי זה יש צורך להתכונן מראש. אלה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לעבור את הניקיון בשלום:
  1. למנוע את הנזקים - לאחר שקיבלתם דירה מצוחצחת ונקייה לאחר שיפוץ, אתם רוצים לשמור עליה מכל משמר גם בעת ביצוע הניקיון. מסיבה זו חשוב לבחור חברת ניקיון בתים בראשון לציון שיודעת את העבודה על בוריה ומתייחסת לרכוש הפרטי שלכם בכבוד במהלך העבודה.
  2. שימוש נכון בחומרי ניקוי – לאחר השיפוץ, כדאי להתגבר על הדחף הטבעי להתחיל ולנקות את הדירה. אז נכון שאתם כבר רוצים להיכנס אליה ולהשתכן בה, אך אתם עלולים להשתמש בחומרי ניקוי בלתי איכותיים שישבשו את עבודתם של העובדים המעניקים לכם שירותי ניקיון דירה חדשה. רק בעלי מקצוע יודעים להתשמש בחומרים ובכלים הנכונים לצורך ביצוע הניקוי. חומרים אלה אינם רעילים ואינם פוגעים ברהיטים שלכם.
  3. לא להתפתות למחירים זולים מדיי – אולי אתם חושבי לעצמכם שכל אחד יכול לעשות את עבודת הניקיון, ולכן אתם ממהרים להזמין את שירותיה של חברה זולה. אך כאשר מדובר בניקוי מורכב לאחר שיפוץ, אין מקום לפשרות. חברה זולה עלולה להתגלות כחברה בלתי מקצועית שרק תעשה לכם נזק. במקום זאת, בחרו בחברה שמציעה לכם שירות במחירים הוגנים ויכולה להציג לכם הצעת מחיר טובה.
  4. בחרו לכם חברה מנוסה – חברת ניקיון בתים בראשון לציון צריכה להיות חברה מנוסה. חברה כזו צברה לעצמה שם טוב בשוק, והיא יודעת לפתור בעיות בשטח במיומנות רבה יותר. כאשר חברה מקצועית לוקחת את העניינים לידיים שלה, אתם יודעים שהדירה שלכם נמצאת בידיים טובות.
  5. איזה ביטוח מספקת החברה – חברת ניקיון דירה חדשה המכבדת את עצמה מציעה בדרך כלל ביטוח ואחריות על נזק שעלול להיגרם לרהיטים בשוגג. כמו כן, חברה כזו דואגת לעובדיה ומבטחת אותם במקרים של פציעות וחבלות במהלך ביצוע העבודה.
גם המשרד זקוק לניקוי מדי פעם
חברת ניקיון בתים בראשון לציון פותחת את שירותיה לכולם, וזה אומר גם עבור המשרדים. ראשון לציון היא עיר גדולה ומפותחת שבה יש משרדים לרוב: משרדי הייטק, רואי חשבון, עורכי דין ועוד. כל המשרדים האלה עוברים לא אחת שיפוץ כללי במטרה לשדרג את המראה שלהם ולהביא כמה שיותר לקוחות. ניקיון לאחר שיפוץ למשרדים הוא אחד השירותים הנחוצים החוסכים זמן יקר עבור העובדים והמנהלים כאחד, ומאפשרים להם לחזור לשגרת עבודה תקינה במהירות.
שירותי פוליש לכולם
שירותי פוליש לרצפה שמציעה חברת פוליש מקצועית מתאימים הן לבתים הפרטיים והן למשרדים. אם, למשל, באתם למלא טפסים במוסד לביטוח הלאומי ותהיתם מדוע הרצפה שלהם נראית מבריקה כל כך, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמדובר בשירותי פוליש לרצפה אשר שדרגו את הרצפה באופן משמעותי. לא זו בלבד שהפוליש מעניק לרצפה מראה נקי ומבריק, הוא גם מגן עליה מפני שריטות של רהיטים. כמו כן, קיימים שלושה סוגי פוליש עיקריים: ווקס, אקרילי וקריסטלי, כאשר ווקס נחשב לזול מביניהם ואילו הקריסטלי נחשב לפוליש יקר ועמיד לאורך זמן.
החברה שדואגת לבריאותכם ורווחתכם
לקראת סיום, כדאי להזכיר את היתרון המשמעותי שמביאה עמה חברת ניקיון בתים בראשון לציון. ואנו לא מדברים על החיסכון בזמן היקר או יעילות העבודה, אלא בבריאות שלכם. דירות או משרדים מלוכלכים שהצטבר בהם אבק רב עלולים לפגוע בבריאות הדיירים או העובדים, בייחוד באלה הסובלים מאלרגיות או בעיות בנשימה. כמו כן, משרד מלוכלך עלול לפגוע בכושר הריכוז של העובדים ולצמצם את התפוקה. אז בפעם הבאה שאתם עושים שיפוצים, הזמינו חברת ניקיון בתים בראשון לציון, למען בריאותכם ובריאות הסובבים אתכם.