אחת הערים הגדולות בישראל זכתה למעמד זה הודות לגידול הטבעי ולהגירה חיובי של משפחות רבות ושל אנשים שמחפשים איכות חיים. העיר ידועה לא רק בוותק שלה ובהיסטוריה המכובדת והמעניינת שלה, אלא גם במענה מדויק לכל הצרכים של משפחות עם ילדים, שמוצאות בה עיר נוחה מאוד לגידול ילדים מאז ומתמיד. הובלות בראשון לציון הן עניין נפוץ ולכן רואים הרבה העברות דירה בין השכונות וגם מחוץ לעיר לתוכה.
זוהי האווירה המקובלת ולכן כדאי לדעת שיש עונות של מעברי דירה, בהן מובילים לדירה נעים ברחובות ומחפשים את הנקודה הנוחה ביותר לפרוק ולהטעין ארגזים. כדאי לדעת שזה גמיש וניתן לשינוי. לפי מובילים מיכאל ובוריס, יש גם הובלות באמצע השנה, וזה גם זול יותר.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
מתי עוברים דירה?
לא נוח לעבור דירה בכלל, אבל כשמובילים דירה עושים את זה בחכמה. כל אחד יודע שעוברים דירה בצורה הנוחה ביותר כשנגמרת שנה, וזה יוצא בקיץ. המלכוד של זה הוא המחיר הגבוה בגלל הביקוש הגדול להובלות דירה בזמן הכי לחוץ. מוביל דירה יודע שיש לו הרבה הובלות בקיץ, יותר מאחת ולכן המחיר הוא בהתאם. הרי באמצע השנה זה פחות מקובל לעבור בעיר כמו ראשון לציון, שבה המעבר נעשה בהתאם לשנת הלימודים ולחופשת הקיץ.
עם זאת, אנשים שעוברים לגור בשכונה אחרת באותה עיר יכולים בהחלט לוותר על התאריך הקובע, שהוא הקיץ, ולחיות כמה חודשים בשכונה שונה מהשכונה שבה נמצא בית הספר של הילדים. זה נכון במיוחד למי שהבדל מחיר הובלות בראשון לציון הוא משמעותי בשבילו. בהחלט לא חובה להיצמד לתאריכים ואפשר להתגמש אם יש סידור לילדים. אחרי הכל, ראשון היא עיר מסודרת עם תחבורה ציבורית נוחה ותמיד אפשר להיעזר בה.
מה חשוב לדעת על הובלות?
הובלות דירה הן הזדמנות להתחיל מחדש לא רק בדירה חדשה, אלא גם לעשות סדר בחיים ובתכולת הדירה שלכם. אתם יכולים לנצל את זה כדי להתחיל למיין כל מה שצברתם כל החיים, ולהיפטר ממה שכבר אינו נחוץ לכם. זה לא מקרי שהטרנד הזה של סידור דירה הולך ביחד עם שינויים שעושים בחיים. השינוי במגורים הוא הטריגר לכך שתוכלו לעשות גם שינוי בסדר העדיפויות שלכם.
בחברת הובלות מיכאל ובוריס מכירים מצוין את האנשים שנעזרים בסידור הדירה ואריזה שעושה סדר יסודי ומשאירים רק מה שחשוב להם. לאחר התהליך הזה נשאר הרבה פחות להוביל ועדיין אנשים זקוקים לחפצים ולרהיטים שלהם, כך שהובלה תמיד כוללת את כל התכולה הגדולה. מומלץ להיעזר גם באריזה שעושים המובילים, משום שהם עושים את זה בצורה נכונה ובטוחה יותר. אם נעזרים במובילים שנותנים שירותי אריזה מגיעים בשלום לבית החדש שלכם, מבלי שהתכולה תינזק ותצטרכו להגיש תביעה לביטוח שיפצה אתכם על כך.