תקופת מעבר הדירה מפעילה עלינו לחץ נפשי ופיזי כאחד. עלינו להתרגל לעובדה שהנה עוד מעט אנחנו עומדים לעבור למקום חדש, וגם להתכונן למעבר: למיין את החפצים, להיפטר מחלק מהדברים, לפרק את הרהיטים ולהכניס לארגזים את כל מה שאפשר. למרבה המזל, בימינו קיימים שירותים שמספקת חברת הובלות איכותית, דוגמת הובלת דירה בראשל"צ.
עוברים דירה בראשון לציון
ראשון לציון היא עיר מרכזית שיש בה הכול – אזורי תעשייה המציעים עבודות אטרקטיביות, מקומות בילוי, גנים ירוקים ואפילו חוף ים. רבים מעוניינים בשירות הובלת דירה בראשל"צ. כדי לקבוע יתד בעיר הזו, להתחיל בחיים חדשים או לשדרג את החיים הנוכחיים שלהם בעיר. אחרי הכול, בראשון לציון יש שילוב קסום בין חיים עירוניים לכל דבר ועניין לבין טבע מרהיב.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
(אילוסטרציה. צילום: pixabay )
8 טיפים למעבר מהיר וקל
מחפשים טיפים למעבר דירה? ובכן, קבלו כמה טיפים משמעותיים שיעזרו לכם להתמודד עם מעברים:
  1. בחרו חברת הובלות מקצועית – כאשר עוברים דירה, חשוב לבחור את המובילים המקצועיים ביותר. רק אנשי מקצוע טובים יובילו את הרהיטים שלכם בזהירות בדרך אל המשאית ויוודאו שהכול הגיע בשלום. לכן, אל תהססו לאסוף המלצות מחברים ולשאול את חברת ההובלות עצמה כמה שנות ניסיון יש לה בתחום.
  2. אתם לא מוכרחים לעשות את הכול לבד – אם אין לכם זמן לארוז את החפצים או לפרק את הרהיטים, תוכלו להשתמש בשירותי אריזה או פירוק והרכבת רהיטים. אורזים מיומנים המבינים בתחום ישתמשו בחומרים איכותיים כדי לארוז את החפצים בבטחה.
  3. השתדלו להזמין את שירותי ההובלה לשעות הבוקר – אז המובילים ערניים הרבה יותר. הם יתייחסו לרהיטים שלכם במיומנות ובזהירות רבה יותר. כמו כן, אם תהיו הראשונים על הבוקר, לא תצטרכו לספוג את האיחורים של המובילים. זאת בעוד שבשעות הערב עלולים המובילים לאחר, מכיוון שהם מתעכבים עם הובלה קודמת.
  4. בקשו הצעת מחיר בכתב – חברת הובלות שמכבדת את עצמה לא תזדרז לקבוע את מחיר ההובלה בטלפון. נציג מטעם החברה יבוא אליכם כדי להעריך את המחיר ולתת לכם הצעה הוגנת בכתב הכוללת את כל הפירוט של השירותים. מעבר לכך, דברים שונים יכולים להשפיע על מחיר ההובלה: המרחק שהמובילים צריכים לעבור, תקופת ההובלה, מספר המובילים הדרושים או מורכבות ההובלה.
  5. נסו לא לדחות את הכול לרגע האחרון – ניתן להשתמש לא אחת בשירותי הובלה מהיום להיום, אך אם שום דבר דחוף או חמור לא קרה לכם, כדאי לתאם את ההובלה שבועיים מראש לפחות. כך תתנו לעצמכם תאריך שבו תוכלו לעמוד ביעד וגם תכינו את צוות ההובלה לקראת העבודה המצפה להם.
  6. ביטוח הובלה – מומלץ לברר אם חברת ההובלות מספקת ביטוח לחפצים שלכם, לכל מקרה של פגיעה בהם. אמנם צוות של חברה אמינה יעשה הכול כדי לא לפגוע בפריטים שלכם, אך תאונות יכולות לקרות גם לטובים ביותר.
  7. ארזו לכם תיק עם כל הדברים החשובים ביום ההובלה – עם כל החפצים שלכם בתוך הארגזים, עליכם לשמור בקרבכם פריטים יקרי ערך כמו ארנק או מפתח לדירה החדשה. כמו כן, מכיוון שמדובר ביום מאוד אינטנסיבי, כדאי לארוז גם משהו לאכול ולשתות (ולהציע למובילים על הדרך).
  8. האם סידרתם את כל החשבונות – רגע לפני שאתם עוזבים, כדאי לבדוק אם הסדרתם את כל החשבונות שלכם: חשמל, ארנונה, אינטרנט וכדומה. כמובן, חשוב לעדכן את הגורמים האלה שאתם עוברים לכתובת חדשה כדי שלא ימשיכו לחייב אתכם.
לסיכום, אלה היו כמה טיפים למעבר דירה שיכולים לעשות לכם סדר בראש ולעבור את ההובלה בשלום. פורטל הובלות מקצועי נמצא אתכם לאורך כל הדרך במטרה לעזור לכם למצוא את המובילים שבתחום ההובלות.