כמה פעמים יצא לכם לרכוש מוצר חשמלי כלשהו ולא לקבל אותו בזמן שהחנות או הרשת התחייבה לספק לכם אותו? כמה פעמים יצא לכם לרכוש מוצר חשמלי של מותג כלשהו ולגלות שבמקום אחר מוכרים את אותו המוצר במחיר נמוך יותר מהמחיר שבו רכשתם אותו? כמה פעמים יצא לכם לגלות בעיה כלשהי במוצר החשמלי שרכשתם ולמצוא את עצמכם ממתינים לא מעט על קו הטלפון ומועברים מהסניף לרשת וחוזר חלילה, ללא מענה באמת ראוי? כמעט לכל צרכן ישראלי של מוצרי חשמל, יוצא לחוות את הסיטואציות שהוזכרו לעיל לא פעם ולא פעמיים בחייו. מכיוון שמרבית האוכלוסייה רוכשת באופן תדיר מוצרי חשמל, הרי שבכדי להימנע מסיטואציות מעין אלה ודומות, יש צורך לבחור מלכתחילה במקום הנכון לרכוש בו מוצרי חשמל.
2 צפייה בגלריה
שוקי בן זיקרי. יח"צ
שוקי בן זיקרי. יח"צ
שוקי בן זיקרי. יח"צ
כך תמנע מטעויות ברכישת מוצר חשמלי
ההיצע כיום בתחום רשתות חשמל וחנויות פרטיות המציעות מוצרי חשמל למכירה הוא גדול מאוד. לא מעט אנשים יודעים כיום, שכאשר מגיעים לרכוש מוצר חשמלי בחנות כלשהי, לא תמיד ניתן לסמוך על המוכרים שבחנות בכל הנוגע להענקת הידע הכי אובייקטיבי אודות מוצרי החשמל השונים בחנות בפרט ואודות המוצר החשמלי אשר האדם זקוק לו בפרט. לא מעט מרשתות החשמל בגדולות הקיימות כיום, הן רשתות אשר נמצאות בבעלותם של יבואנים. המוכרים בחנויות הרשתות הגדולות, ידאגו לקדם את המותגים של אותו יבואן ולכן, גם המידע אשר הן יעניקו ללקוח אודות המותגים של המוצרים השונים והמותג שכדאי לו לבחור, לא בהכרח יתאם לאינטרסים של הלקוח, אלא יותר לאינטרסים של הרשת. כמו כן, בחנויות חשמל רבות, מציגים דגמים אשר לרשת יש אינטרס למכור בצורה טובה יותר, על פני דגמים אחרים, בכדי לשכנע את הצרכן לרכוש דווקא את המותג הספציפי אשר הרשת מקדמת. אדם אשר מעוניין לרכוש מוצר חשמלי כלשהו, צריך לקבל מידע אובייקטיבי אודות היתרונות והחסרונות של מוצרים מסוגים שונים, בכדי לקבל החלטה באמת נכונה, התואמת לצרכים שלו. לכן, בכדי להימנע מטעויות בתהליך רכישת מוצר חשמלי, פשוט צריך לבחור את המקום הנכון לרכוש אותו.
מדוע לקנות בצומת חשמל?
ניתן למצוא כיום לא מעט חנויות חשמל, המכילות מספר משמעותי של סניפים בכל רחבי הארץ. ישנן רשתות מוכרות יותר וישנן רשתות מוכרות פחות. אם עדיין לא הכרתם את רשת צומת חשמל, כדאי לכם מאוד להכיר אותה. מדובר על רשת למוצרי חשמל, המונה 40 סניפים בבעלותם של 24 סוחרים ותיקים. רשת צומת חשמל מאמינה כי לכל לקוח יש את הזכות לרכוש את המוצר המתאים לו, של המותג הטוב ביותר עבורו. כמו כן, הרשת מאמינה כי לכל לקוח יש את הזכות לקבל את היחס המקצועי ביותר, האדיב ביותר והטוב ביותר, הן כאשר הוא נכנס לחפש מוצר חשמלי כלשהו שהוא זקוק לו והן כאשר הוא נתקל בבעיה או תקלה כלשהי במכשיר. ניתן לומר שרשת צומת חשמל שמה לנגד עיניה את הלקוח ועל כן, היא עושה את כל מה שניתן על מנת שכלל החנויות שהתאגדו תחתיה, יציעו ללקוח אמינות, יחס אישי, מוצרים איכותיים ומחירים זולים ומשתלמים.
2 צפייה בגלריה
שוקי בן זיקרי. יח"צ
שוקי בן זיקרי. יח"צ
שוקי בן זיקרי. יח"צ
לרכוש מוצרי חשמל נכון בראשון לציון
אם אתם מחפשים חנות למוצרי חשמל בראשון לציון או בסביבה, חנות מוצרי החשמל של שוקי בן זיקרי בראשון לציון, אשר מהווה את אחת מחנויות הרשת של צומת חשמל, היא ללא ספק הכתובת עבורכם. חנות מוצרי החשמל של שוקי בן זיקרי, מהווה עסק משפחתי אשר נוסד בשנת 1981. מאז ועד היום, ניתן למצוא בחנות זו שירות טוב, מכשירים איכותיים, יחס אישי לכל לקוח אשר נכנס לחנות ומחירים הוגנים ומשתלמים. הבחירה בחנות למוצרי החשמל של שוקי בן זיקרי, היא הדבר הטוב ביותר לכל אדם שמעוניין לרכוש מוצר חשמלי ומעוניין לקבל מידע אובייקטיבי ואמין אשר יסייע לו לקבל את ההחלטה הנכונה אודות המוצר הנכון לו. החנות של שוקי בן זיקרי כאמור, היא עסק משפחתי. בחנות עובדים גם אשתו של שוקי ובניו. דור ההמשך מתחייב כמובן להמשיך במסורת של שירות אדיב ומקצועי. החנות עובדת עם לקוחות פרטיים, מוסדות, פרויקטים ועוד.
רכישת מוצרי חשמל היא השקעה כלכלית לכל דבר. בכדי לקבל את התמורה הטובה ביותר להשקעה הכלכלית שלכם, חשוב לבחור במקום הטוב ביותר לרכוש בו מוצרי חשמל.
צומת חשמל - שוקי בן זיקרי
ז'בוטינסקי 51, רשל"צ – 03-9663488
פורסם ע"י אקסיומה