עונת הסתיו כבר כאן, ואיתה הדילמה המרכזית – איך נוכל להלביש לנסיכות שמלות אלגנטיות לאירועים כשמזג האוויר בחוץ מעט לא ברור? כדי לפתור לכם את הדילמה, מותג נד נד ((NadNed.co.il הישראלי, המתמחה בעיצוב בגדי ילדות מעוצבים, מביא לכם את כל הטיפים הקטנים שיעשו את ההבדל.
שנתחיל?
עונת הסתיו תמיד מהווה אתגר אופנתי כאשר אנו רוצים להלביש לנסיכות שמלות שונות - עם טול ואולי גם קצת נפוחות לאירוע, ואפילו גם כאשר הן הולכות למסיבה בגן. כל אימא פאשניסטית בטח תזדהה עם השאלות הבאות: האם חם מדי לגרביון עבה? אולי קר מדי לשמלת כתפיות? ומה כדאי ללבוש לאירוע ערב כאשר חם ביום?
אז הלכנו לבדוק מה מציעות רשתות האופנה לילדות וגילינו את מותג נד נד (NadNed) הישראלי, המציע קולקציית שמלות מהממות שניתן לשלב בקלות עם פרטי לבוש נוספים, גם חמימים יותר, ולקבל לוק הורס שמתאים לאירוע, לחגים ואפילו למסיבת יום הולדת של אחר הצהריים.
מותג נד נד הוקם על ידי מעצבת האופנה רוית משעלי, שהחליטה לעצב ולייצר קולקציית בגדי ילדות לגילאי 4-12, כאשר כל פרטי הקולקציה נתפרים כאן בישראל אל מול עייניה הבוחנות. רוית בוחרת בקפידה את הבדים, בדגש על רכים ונעימים ללבישה ממושכת, ללא נגיעה סינטטית וללא תחרות עוקצות. המטרה שלה היא לייצר קולקציה עשירה המשלבת יוקרה לצד נוחות.
1 צפייה בגלריה
באדיבות נד נד
באדיבות נד נד
באדיבות נד נד
אז בואו נראה אלו שמלות מעוצבות ניתן לשלב עם פרטי לבוש נוספים:
ADELE DRESS
שמלת ADELE DRESS היא הכי מתוקה בקולקציה, ואפשר כבר במבט חטוף להבין למה. הגזרה מחמיאה מאוד ועשויה מבד סאטן משובח ושילוב של טול רך בשני צידי המותן. כדי להחתים את המראה הילדותי המתוק, מתווספים שני פפיונים מתוקים בשני צידיה ונותנים לשמלה שיק אמיתי. את השמלה תוכלו למצוא בשלושה צבעים הורסים – וורוד בהיר, לבן וניוד.
ואיך משלבים פרטים נוספים לשמלה?
מכיוון שהשמלה חלקה עם טאצ'ים שחורים, גרביון שחור יכול להשתלב בצורה נהדרת, ואפילו בגד גוף שחור או עליונית שחורה. אפשר גם ללכת על המראה הלבנבן יותר, עם שמלה בגוון לבן שתתאים לעליונית לבנה, וגרביון לבן מעוטר בפפיונים שחורים.
OLGA DRESS
OLGA DRESS היא שמלת סתווית שיכולה להיות אף חורפית יותר עם השילוב הנכון של פריטים נוספים. הלוק המוקפד שלה בולט לעין ומחמיא מאוד לגוף, עם טאץ' של סגנון קלאסי, והיא עשויה מבד ג’רסי נעים ואיכותי, בגזרה ישרה ואלגנטית ובעלת סיומת מלמלה שמחה. השמלה חתומה בשלושה פפיונים הפרוסים לאורכה, והיא מגיעה בגוון אפור כהה מושלם.
אז עם מה אפשר לשלב את השמלה?
מכיוון שהלוק שלה כהה יחסית, מומלץ לשבור את הגוון הבולט עם עליונית בהירה וגרביון בהיר חלק. לדוגמה, גרביון בגון שמנת, ורדרד או ניוד יהיה מהמם. לגבי גוון העליונית, תוכלו לשלב עליונית בגוון של הגרביון או ללכת על צבע נועז כמו תכלת, ורוד כהה וכו'.
NINA JAMPER
NINA JAMPER היא שמלת סרפן מהממת שמתאימה בול לעונות הסתיו-חורף. תוכלו למצוא אותה בשלושה צבעים לבחירה – לבן, בורדו ושחור. השמלה עשויה מבד כותנה גמיש בטקסטורת וופל נעימה לגוף, והיא מקושטת במלמלות מתוקות ואלמנט כיווצים המעטר את הסרפן מכל כיוון ומקנה לו מראה בובתי נוסטלגי.
אז מה אפשר לשלב עם הסרפן?
היופי בסרפן הוא שניתן לשלב אותו כמעט עם כל חולצה שתרצו. בימים מעט יותר חמימים אפשר לשלב אותו עם חולצת MARIN TOP קצרה (זמינה באתר במספר גוונים), ובימים קרירים עם בגד גוף ארוך או סריג דק בכל גוון שתרצו. אפשר להוסיף לו גם עליונית דקה וגרביון לבן עם פפיונים או לבבות למראה מושלם.
לסיכום, שמלות ממש לא צריכות לחכות בארון בעונות הסתיו והחורף, שהרי עם התוספת הנכונה, השמלה יכולה להיות מהממת, ממש כאילו נלבשה ביום קיצי. את השמלות תוכלו לשמור גם לימי הקיץ (ללא התוספות), ופשוט ליהנות מהן בכל עונות השנה.
לצפייה בקולקציה החדשה באתר נד נד לחץ כאן >>