השכרת רכב בראשון לציון היא שירות נפוץ למדיי. שירות זה נועד לא רק לאנשים שאין להם רכב ומעוניינים לחסוך בזמן יקר ביום מסוים, אלא גם לאנשים שרגילים להתנייד באמצעות הרכב הפרטי שלהם, אך בדיוק ברגע שהם זקוקים לו יותר מכל הוא התקלקל ונמצא במוסך.
שירותי השכרת רכב מיועדים למגוון רחב של מטרות, וביניהן השכרת רכבים לאירוע, פגישה עסקית או טיול משפחתי. על כל פנים, לפני ששוכרים את הרכב המבוקש, ישנם כמה דברים שחשוב להביא בחשבון.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
10 דברים שצריך לדעת כששוכרים רכב
רגע לפני שאתם שוכרים את הרכב, קבלו רשימה של דברים שכדאי להתייחס עליהם בכובד ראש:
  1. המלצות על החברה – חשוב לעשות תחקיר קטן משלכם על החברה שמשכירה לכם את הרכב ולוודא שאכן מדובר בחברה מקצועית ואמינה. תוכלו למצוא לא פעם המלצות על חברות בפורומים באינטרנט או פשוט לשאול חברים קרובים.
  2. האביזרים הנלווים ברכב – כדאי לברר אילו אביזרים נלווים יש ברכב שאתם מתכוונים לשכור. למשל, אם אתם יוצאים לנסיעות ארוכות עם הילד, כדאי לבדוק אם הרכב מגיע עם כיסא תינוק. כמו כן, אם אתם רק מבקרים בראשון לציון, מומלץ לוודא שבתוך הרכב מותקנת מערכת GPS, שכן סביר להניח שתצטרכו להשתמש בה לניווט לעתים קרובות.
  3. בטיחות הרכב – הבטיחות היא מעל לכל גם כאשר מדובר בהשכרת רכבים. ודאו עם נציגי החברה כי הרכב שאתם מקבלים לידכם עבר את כל הבדיקות השנתיות הדרושות.
  4. יש למי לפנות – לפני שאתם מקבלים את המפתחות לרכב ויוצאים לדרך, חשוב לשמור בנייד את מספר הטלפון של שירות הלקוחות של החברה ממנה אתם שוכרים את הרכב. כך יהיה לכם למי לפנות במקרה של בעיה.
  5. בררו לגבי שירותים נוספים – תקלות ותאונות יכולות לקרות לכל רכב, גם אם הוא חדש. אתם יכולים לנסוע על מסמר ולקבל פנצ'ר בגלגל, או לעשות תאונה בגלל נהג חסר סבלנות שנכנס ברכב השכור שלכם מאחור. כדי להיערך למקרים אלה ואחרים, חשוב לוודא ששירותי השכרת רכב בראשון לציון כוללים שירותים נלווים כמו תיקוני מוסך וגרירה. כמו כן, חשוב לברר מהו גובה ההשתתפות העצמית שלכם במקרה שבו נגרם נזק לרכב.
  6. עניין של ביטוח – כדאי לבדוק אם ביטוחים בסיסיים למקרה של נזקים או גנבות חלים על רכב שכור.
  7. מיכל הדלק – כאשר שוכרים רכב, חשוב לבדוק שמיכל הדלק שלכם מלא. כמו כן, חשוב להחזיר את הרכב עם מיכל מלא, בדיוק כפי שקיבלתם אותו.
  8. מה מביאים – לפני שאתם מגיעים לחברה כדי לקבל את הרכב, חשוב לברר מה להביא לשם כך. בדרך כלל תידרשו לספק מה פרטי כרטיס אשראי ולהציג רישיון נהיגה בתוקף, שכן לא תוכלו לקבל את המפתחות לרכב ללא רישיון תקף.
  9. גיל הנהג – כאשר מדובר בנהג צעיר, יש לבדוק את הגיל המינימלי לצורך השכרת הרכב. כמו כן, מומלץ לבדוק אם החברה מספקת רכבים לנהגים חדשים שעדיין זקוקים למלווה.
  10. קוראים את התקנון – חשוב לקרוא את תקנון החברה בעת השכרת הרכב. כך תוכלו להימנע מראש מבעיות ותקלות ותדעו לפעול לפי הכללים שקבעה החברה.
המפתחות בפנים
זהו, לאחר שסקרנו את מרבית הדברים שצריך לדעת בעת השכרת רכב בראשון לציון, אפשר לקבל את המפתחות ולהתחיל בנסיעה. שירותי השכרת רכבים מספקים לכם פתרון איכותי ופוטרים אתכם מנסיעות ארוכות ומפותלות באוטובוס. אז בין אם אתם זקוקים לרכב כדי להגיע לפגישות עסקים מרובות בעיר, ובין אם החלטתם לבלות בראשון לציון בזמן הפנוי, השכרת רכבים היא השירות המתאים לכם.