"אני חשה סיפוק אדיר שלקוחה נרפאת מאקנה ואומרת לי 'הגשמת לי חלום' ואני שומעת את השינוי בביטחון העצמי". לרפא אנשים מאקנה זו שליחות בשבילי, אני מרגישה שאני מקבלת הרבה עקב השמחה והביטחון שהריפוי מקנה להם.
פנים זה כרטיס הביקור של האנשים. להשיג מבט עם בטחון במראה העור. למראה חלק מפצעים זה מאד חשוב במיוחד שהיום כולם עושים סלפי והצילום נעשה מקרוב כמו כן אני נתקלת בבעיית אקנה גב עם פצעים כתמים וצלקות שמפריע מאד לבנים ובנות. הם מתביישים לחשוף את גופם בים או בבריכה, כמו כן ביחסים אינטימיים קשה להם להרגיש חופשיים ולהיות חשופים באור.
ישנם מצבים נוספים של לקוחות שסובלים מאקנה בישבן. כתמים וצלקות באזור האינטימי של הטוסיק עם פצעי מוגלה ואפססים. אופנה חדשה פרצה לחיי המון נשים לאחרונה, מבשרת על היותו של הישבן איבר סקסי, אופנתי ולא נחות, חלק כמו טוסיק של תינוק ללא פצעים או כתמים.
טיפולים חדשים של טיפוח הישבן ומיצוקו כובשים כל חלקה טובה ונשים רבות מוכנות להתמסר לטרנד החדש. יש נטייה לרופאים ונשות מקצוע לטפל בפצעים בישבן כמו שמטפלים בעור הפנים וזו טעות, בישבן יש תאי שומן גדולים ושונים ממה שיש בפנים והטיפול שונה לחלוטין. כמו כן גם הטיפול בפצעים בגב שונה עקב שכמות נעות וזזות, היום אופן הטיפול באקנה שונה ממה שטיפלו לפני עשור שנים ואפילו 5 שנים.
סיבות נוספות להחמרה במצב האקנה הוא קרינת הפלאפון משפיעה על האזור ההורמונלי בפנים עקב הצמדת הטלפון לאזור הפנים, לחצי היום יום-סטרס בם נמצאים צעירים, התחרות גורמים להחמרה בפצעים, לחץ מבחנים, תזונה שמכילה חומרים משמרים, מלווה בזריקות הורמונים, צבעי מאכל כל זה משפיע על התגברות האקנה. החוכמה הגדולה לתת מענה לכל המכלול של ריפוי פצעים - העלמת כתמים - השטחת צלקות.
1 צפייה בגלריה
כרמי קוסמטיקה. יח"צ
כרמי קוסמטיקה. יח"צ
כרמי קוסמטיקה. יח"צ
נמאס לך מפצעים וצלקות? יש מה לעשות
"אני הולכת לגלות איך להיפטר מזה בשיטה פורצת דרך השיטה של "הקוסמת מרחובות": עושה מהפכה בטיפול אקנה, אקנה פנים, אקנה גב-אקנה ישבן, צלקות פוסט אקנה, כתמים לאחר ריפוי אקנה. יש מה לעשות, תוצאות כבר לאחר הטיפול הראשון".
הקליניקה של כרמי נותנת טיפול שלם לכל הבעיה וזה היתרון של הטיפולים הייחודיים. בעיית האקנה לא עוברת לבד והבעיה שנוצרת בגיל הנעורים נשארת אלה אם כן מטפלים בה, קודם כל אתם לא לבד, אקנה ופוסט אקנה היא תופעה נפוצה ולא אסתטית ולעיתים היא מופיעה בגב או ישבן. הבשורה הטובה היא שהיום בשילוב של טכנולוגיה מתקדמת בשילוב של פורמולות פורצות דרך שמגיעים למרכז מארצות הברית ניתן לרפא את האקנה ולתת מענה לכל תוצאות הלוואי שלו.
כרמי, שכבר הפכה לשם דבר בעולם הקוסמטיקה הרפואית, טוענת ששלב האבחון הוא שלב מהותי בתהליך הריפוי, נדרשת התאמה של סוג הטיפול למטופלים ולסוג פצעי האקנה וכמובן שהניסיון הרב, המומחיות והטכנולוגיה המתקדמת הם שקובעים את התוצאה.
"אני בונה ללקוחה תוכנית טיפול מותאמת אישית בהתייחס לסוג ומצב העור. התענוג הגדול שלי לראות את המטופלים שמגיעים עם בטחון עצמי נמוך והרבה חששות ובסופו של תהליך יוצאים אם חיוך, ופנים מאושרים ללא פצעים, זאת ההבטחה שלי לכל המטופלים".
אחד מסיפורי ההצלחה הוא סיפורה של נוי :
"הגעתי למכון של כרמי עם חששות והתנגדויות ואם הרבה תסכול ואכזבות, רופא המשפחה לא עזר לי ורצה לתת לי כדורים, [ריאוקוטן] לא יכולתי לצאת למסיבות כיתה ללא שכבה עבה של מייק אפ וכל הזמן הייתי "חופרת" ומפוצצת את החצ'קונים, ניסיתי קרמים שונים ולא עזרו לי. הביטחון שלי היה ברצפה. חברה שטיפלה אצל כרמי שכנעה אותי לפנות למרכז הרפואי כרמי ואמרה לי יש מה לעשות, הגעתי לכרמי וקודם כל היא הרגיעה אותי והסבירה לי את שיטת הטיפול והתאימה לי טיפול מנצח. היום אחרי סדרת טיפולים אני יכולה להגיד שיש לי שיפור משמעותי בפנים, אין לי אקנה! זה גורם לי אושר להיפטר מכל הפצעים והסימנים המציקים אחרי כל כך הרבה שנים, יצאתי עם חיוך גדול ממנה היא ממש קוסמת".
מעוניינת לשמוע עוד פרטים על הטיפולים הייחודיים? פני עוד היום אל כרמי קוסמטיקה מרכז קוסמטי רפואי.