חושבים על דרך מקורית לחגוג את בת המצווה של הבת שלכם? תשכחו כל מה שידעתם על אירועים באולמות או בגינות פתוחות. הטרנד החם של השנים האחרונות זה לחגוג בת מצווה במועדון מדליק ותוסס שלא ישאיר אף אחד יושב! מועדון לבת מצווה בראשון לציון יאפשר לכם לחגוג את האירוע המשמעותי ביותר של חייה של בתכם על הדרך הטובה והמשמחת ביותר.
1 צפייה בגלריה
חוגגים בת מצווה
חוגגים בת מצווה
חוגגים בת מצווה
(צילום: freepik)
למה לחגוג בת מצווה במועדון?
במועדון הבת שלכם תרגיש הכי בנוח שבעולם. לא מדובר בעוד סתם אירוע בעוד סתם אולם בנאלי. מדובר במועדון המיועד במהותו לנפש הצעירה. היא לא תרגיש מנוכרת בסביבה חדשה, בדיוק להיפך. יחד עם החברות שלה ובני כיתתה היא תרים את הרגליים, תקפוץ ותשמח באירוע המשמעותי בחייה.
אם בעבר היינו מתאימים את עצמו למקום, הרי שהיום המקום מתאים את עצמו אלינו ואל האופי של האירוע אותו אנו מארגנים. בין אם מדובר בחתונה או ברית, היינו צריכים לעצב את המקום כך שיהיה תואם לאווירה של החגיגה. לא עוד – מועדון בת המצווה מותאם מראש לחוויה המרגשת של האירוע עם כל הפיצ'רים, הריהוט, התאורה ושאר האביזרים על מנת ליצור את האווירה שהכי מתאימה לבני הנוער החוגגים בת ובת מצווה. המועדון מותאם לצרכים ולמה שילדים חוגגי גיל המצוות אוהבים – פופים צבעוניים, תאורה מדליקה, חוות ריקודים תואמת ועוד.
כמה זה יכול לעלות לכם?
כמובן כמו שאתם בוודאי רואים לארגן אירוע בימינו זה לא זול בכלל. מלבד ההשכרה של המקום עצמו, תצטרכו לשלם על כל מני דברים חיוניים ובסיסים להצלחת האירוע. בראש ובראשונה – האוכל. כן, אתם סופרים את המנות המותאמות לכמות הסועדים ולפי זה משלמים. מנה יכולה לעלות לכם בין 150 – 400 ולפעמים אף יותר, בהתאם ליוקרת האוכל והקייטרינג שאתם מזמינים. ייתכן ובמקום עצמו יש אפשרות לעשות את ההזמנה של האוכל ויכול להיות שתצטרכו להזמין מבחוץ מחברה חיצונית.
אפקטים מיוחדים לבת מצווה
כמובן, בת מצווה זה לא רק לאכול ולרקוד. כל נפש צעירה ותוססת רוצה דברים נוספים, "גימיקים" שיעשירו את החוויה שלה ויפיקו מהאירוע את המיטב, כך שהיום הזה ייזכר בליבה לעד. גימיקים מסוימים יכולים להיות ריקודים מיוחדים על ידי צוות רקדנים מיוחד, הופעה מרשימה במיוחד של כלת בת המצווה, תאורות לד צבעוניות ובוהקות, אפקטים של אור ועשן ממש כמו במועדוני ריקוד מוטרפים ועוד. כמובן שכל אפקט כזה תצטרכו לשקול מבחינת בטיחות ותאימות לסגנון של הבת שלכם ומה שהיא מעדיפה ואוהבת. אחרי הכל, זה היום שלה.
רוצים לשמוע עוד? חפשו על מועדונים לבת מצווה בראשון לציון וגם אתם תחגגו את האירוע המיוחד של בתכם באופן הכי מגניב שיש!