בין כה וכה, גריל הגז הביתי הוא הכוכב של העונה ורגע לפני שאתם מצטרפים לטרנד, כדאי שתדעו איך בוחרים אותו נכון. אנחנו אוהבים לחלק את זה ל4 שאלות מנחות:
ג- גודל כן קובע? ר- רגע, איפה כדאי למקם אותו? י- יש מצב שזה יתאים לקו העיצובי של הבית? ל- לפני שהלכתי לרכוש, כמה זה עולה לי?
נתחיל מהגודל, וכן- הוא בהחלט קובע כשמדובר בגריל גז. זה הזמן לשאול את עצמכם מתי תשתמשו בגריל? ארוחה משפחתית מצומצמת? מפגש חברים אינטימי? מסיבה של כל השכונה? אירוע רב משתתפים? נסו לאמוד כמה אנשים גריל הגז שלכם הולך להזין ולפי זה בחרו את גודל משטח הגז. חבל לעשות הרבה נגלות של בשר שישאירו חצי מהאורחים רעבים וחצי שכבר נהנים מהקינוח. אם אתם אנשים שאוהבים לחגוג בארוחות בתדירות גבוהה, לפתוח שולחן ולארח המון אנשים, אתם תרצו לחפש גריל גז גדול יחסית. גריל גדול מאפשר עבודה נוחה והכנה מהירה לכמות אנשים רבה בו זמנית. כמובן שעם הגודל מגיעה גם עוצמה שונה, כדאי לבחון את עוצמת המבערים, אחידות פיזור החום של הגריל ומערכת ניקוז השומנים. פרמטרים אלו חשובים לטובת איכות צליית הבשר, נוחות השימוש וכמובן גם לטעם.
1 צפייה בגלריה
Amgazit
Amgazit
Amgazit
(צילום: FREEPIK)
רגע, איפה כדאי למקם אותו? לפני שרוכשים גריל לגינה או למרפסת, צריך לבדוק מה המיקום הצפוי שנתקין אותו ולבחון האם השטח מספיק לעבודה סביבו. ההמלצה הנדרשת היא מרווח של 30 ס"מ מהקיר שבגב הגריל על מנת לאפשר פתיחה מלאה של מכסה הגריל ללא התנגשויות מיותרות. מצדי הגריל נדרש מרווח של לפחות חצי מטר מכל צד, ובחלקו הקדמי נדרש כ-2 מטר של שטח עבודה, מרווחים אלו קריטיים לטובת סביבת עבודה נוחה ופרקטית. כדי להבטיח תפעול מהיר וקל וניוד פשוט של גריל הגז, וודאו שאתם רוכשים גריל בעל גלגלים, כך תוכלן לשנע אותו ממקום למקום ולנקות סביבות ותחתיו בלי להסתבך.
יש מצב שזה יתאים לקו העיצובי של הבית? התשובה היא לחלוטין כן! לא עוד גריל ישן ומגושם בעל מראה חלוד. גרילי הגז המוצעים היום מגיעים במגוון דגמים ועיצובים שונים ונחשבים אקססורי לגינה עבור כל מעצב פנים. יש גימורים שונים וגוונים שונים, עיצובים קלאסיים, מודרניים או כפריים. אין סיבה שגריל הגז שלכם לא יגרוף מחמאות מכל הרחוב.
לפני שהלכתי לרכוש, כמה זה עולה לי? העלות נעה בטווח של 3000-6000₪ בהתאמה לגודל גריל הגז ועוצמתו. קחו אחריות, בדקו את האחריות! חברה שמספקת 5 שנות אחריות גם לגוף וגם למבערים, מבטיחה מוצר איכותי.
אז קחו את חוקי הגרי״ל וצאו לקנות לכם גריל גז מפנק!