החלטנו להרים את הכפפה ולהתקשר את שי גמבורג מנכ״ל גמבורג חברת הסעות. חברת גמבורג נחשבת חברת הסעות מומלצת , בעלת אינספור המלצות באינטרט. גמבורג מבצעת כבר מספר עשורים הסעות בראשון לציון, ולאחרונה הרחיבה את פעילותה לתחום החתונות בראשון לציון עם פתיחת המותג "גמבורג הסעות לחתונה בראשון לציון ״.

האם החברה היא חברה בע"מ?

בשלב הראשון יהיה עליכם להבין בדיוק עם מי אתם מדברים ומי החברה שאמורה לשרת אתכם. רוב ההתנהלות עם החברה תהיה בטלפון או בהודעות, ולכן כדאי שלא תיפלו בפח. אנו מציעים לכם לבחון את מספר ח"פ של החברה ולאמת אותו מול רשות המיסים. כך תדעו כי החברה שאיתה חשבתם שאתם מדברים היא החברה שאיתה אתם מדברים בפועל. כל חברת הסעות בראשון לציון צריכה להיות רשומה ברשות המיסים בתור חברה בע"מ. אם החברה רשומה כעוסק מורשה זה אמור להדליק לכם נורות אדומות ולהרחיק אתכם מבחירת החברה הזאת.
1 צפייה בגלריה
חברת הסעות
חברת הסעות
חברת הסעות
(צילום: freepik)
חברת הסעות בראשון לציון - מי עומד מאחורי האתר של החברה?
לרוב תגיעו לחברות הסעות בראשון לציון על ידי כניסה לאתר שלהן. באתר החברה תבקש מכם להשאיר פרטים על מנת שיצרו אתכם קשר. עצרו רגע ותנסו להבין מי בכלל עומד מאחורי האתר שזה עתה נכנסתם אליו. מי יכול להבטיח לכם כי בעלי החברה הוא זה שהאתר נמצא בבעלותו? לא מעט מהאתרים באינטרנט נמצאים בבעלותם של מקדמי אתרים המחפשים לגזור קופון. על ידי בדיקת הבעלות על הדומיין תוכלו לדעת מי עומד מאחורי האתר ולמי אתם משאירים את הפרטים שלכם.
אילו סוגים של ביטוחים יש לחברה?
גם אם מדובר על נסיעה קצרה, מבחינתכם אין מקום להנחות בהקשר של הביטוחים. כל חברת הסעות בראשל״צ המסיעה נוסעים חייבת להחזיק בשורה ארוכה של ביטוחים. כך שאם חלילה אחד מהנוסעים נפגע, יש מי שאמור לכסות את כל הטיפול הנדרש. מבחינתכם הנושא של הביטוחים הוא נושא שלא תוכלו להקל לגביו ראש. האינטרס הוא לפנות רק לחברות המציעות ביטוחים מקיפים שיספקו לכם שקט נפשי. כך תוכלו לנסוע לכל מקום בראש שקט וללא כל חשש.
מצאתם חברת הסעות בראשון לציון ? תתקשרו לחברה – אל תשאירו פרטים
ביקשו מכם להשאיר פרטים באתר של החברה? זה אוטומטית אמור להיראות בעיניכם כבקשה לא אידיאלית. הרי בסוף אתם אלה שצריכים לדבר עם החברה, והם לא צריכים להתקשר אליכם. לכן תדאגו שאתם תהיו אלה שמתקשרים אל החברה על מנת לקבל ממנה שירות. כך תדעו מראש מי נמצא בצד השני של העסק ומי אמור להסיע אתכם למקום כזה או אחר. במהלך השיחה תוכלו לשאול את כל השאלות שעשויות להעסיק אתכם בכל שלב.
מתלבטים אם אכן זו חברת הסעות בראשון לציון מומלצת ?
במקרה של ספק עדיף מראש לא להיכנס לזה . היה ואתם מתלבטים, תמיד תוכלו לפנות אליי, שי גמבורג - מנכ״ל ובעלים של חברת הסעות גמבורג מקבוצת RENT A BUS ISRAEL , ואשמח לייעץ לכם ללא עלות. בכל שעה , הנייד שלי 050-4445500