כן– פירות הם לא רק נשנשים שבין הארוחות. הם יכולים לשמש אותנו לעוד מגוון סיטואציות ותרחישים שבכלל לא חשבתם עליהם. פירות הם בריאים, טעימים ומלאי קסם שרק אימא אדמה יכולה לתת ולהעניק לנו.
למי אפשר לתת סלסילת פירות והאם זה כדאי? אפשר לתת משלוח פירות לכל מי שמתחשק לכם, בזמן הנכון ובעיתוי המתאים. זה יכול להיות מתנה ליום האם, לדוגמה, אם אתם באים לבקר את הוריכם. זה יכול להיות מתנה לסוף שבוע או חג אם אתם מתארחים אצל קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם. זה יכול להיות פינוק רומנטי לבן או בת הזוג שלכם, לצד שמפנייה או טבלת שוקולדים. למעשה, אין גבול ליכולת היצירתית של האנשים ליצור את המתנה המושלמת עם פירות, זה נתון לבחירתכם. זה הרגע להכין מגש פירות ראשון לציון בצורה הכי טובה שיש.
1 צפייה בגלריה
פרימדונה
פרימדונה
פרימדונה
(צילום: פרימדונה)
אילו פירות כדאי לנו לשים בסלסילה? העולם שלנו שופע בטבע ובריאות – צריך רק לבחור מה מתאים ולמי. אתם יכולים למלא את הסלסילה או מגש הפירות שלכם במגוון גדול של פירות העונה, שבעיתוי רגיל אמנם נראים פשוטים למראה, אבל עם שינוי קוסמטי וארגון נכון הם ייראו כמו יצירת אומנות מפוארת שאך נלקחה מתוך מוזאון או תערוכת אומנות חשובה.
אתם יכולים לקחת למשל מלון ולחתוך ממנו צורה של פרח, למלא את התכולה שלו בפנים עם פירות יער כמו אוכמניות או פטל, לסדר בעיגול פלחים של אבטיח, תפוח או תפוזים, לערבב ביניהם או להניח כל מין בנפרד. קיימים אינסוף דרכים לעצב את מגש הפירות המושלם, אין דרך אחת שמתאימה לכולם. אבל המשותף שבכולם זה שחשוב לדאוג לאסתטיקה ומראה אותנטי, מושך ומלבב.
לא משנה איזה פרי אתם בוחרים להעניק - הקפידו לבחור סחורה סוג א', איכותית, טרייה ונקייה מפגמים וסימנים. חשוב לשמור על טמפרטורה ורמת לחות נאותה מהרגע בו אתם עורכים את המגש ועד שתחליטו להעניק אותו. מגש פירות אסתטי ומסודר יראה למקבל המתנה כמה אתם אוהבים ומוקירים אותו.
הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות ב-אתר הבית שלנו.