ראשון לציון נחשבת לאחת הערים הגדולות והמרכזיות של גוש דן וכתוצאה מכך בעשור האחרון העיר זוכה לפיתוח ובניה מתמיד. הפיתוח ושינוי, מוביל אתו לפגיעה חלקית בסביבה, טריטוריות טבעיות של חרקים ומכרסמים רבים נפגעות, התוצאה היא יותר חרקים ומכרסמים בסביבת המגורים שלכם.
עוד על הדברה בראשון לציון באתר של זיסמן הדברות.
איזה הדברות נפוצות בראשון לציון?
המזיקים הנפוצים שאנחנו נתקלים בהם בעיר ראשון לציון הם: ג'וקים, נמלים, יתושים, פשפש מיטה, טרמיטים ונמלי אש. כמו כן, השינויים של פני העיר, פגעו רבות במחילות של חולדות ועכברים, והדבר הוביל להתפרצות של חולדות ברחבי העיר ואף חדירה שלהם לבתים שלכם. החולדות והעכברים חיים מתחת לאדמה, כל חפירה, של תמ"א או הקמה של בניין או שכונה חדשה, מתחילים בחפירות, שמובילות להרס הטריטוריה שלהם.
1 צפייה בגלריה
הדברות בראשון לציון
הדברות בראשון לציון
הדברות בראשון לציון
(צילום: FREEPIK)
איך לבחור חברת הדברות בראשון לציון?
לפני שאתם ממהרים להזמין הדברה בראשון לציון, מומלץ לקרוא ביקרות וחוות דעת על איש המקצוע. כמו כן, לפני הזמנה של מדביר, יש לבדוק אם הוא מחזיק ברישיון הדברה בתוקף על שמו, באישור המשרד להגנת הסביבה. כיום, יש לא מעט חברות הדברה בשוק, ההבדל בין חברה לחברה היא כמות העובדים המקצועיים שיש בה. אם אתם פונים לחברה גדולה עם הרבה עובדים, אין באמת לדעת מי יגיע אליכם הביתה. אם אתם מזמינים מדביר מפורטל של מדבירים, קחו בחשבון שמדובר במדביר הראשון שפנוי לעבודה. לא מדובר בעובדי חברה, אלא במדבירים עצמאיים שעובדים בשיתוף פעולה עם פורטלים שבהם מעבירים עבודות למי שנמצא הכי קרוב ללקוח. מסקנה, הדברות עושים עם מדביר רשום, מוסמך שניתן לראות ולדבר אתו באופן אישי, תזכרו שהמדביר נכנס אליכם הביתה, והוא שם לבד. חשוב לדעת שמדובר באיש מקצוע אמין שלא יגרום לכם לנזקים.
הדברה בראשון לציון עם זיסמן הדברות
זיסמן הדברות פועלת כבר מעל עשור בתחום ההדברות ומספקת שרותי הדברה בטוחה, מקצועית ועם התחייבות לפתרון הבעיה. חברתינו מנוהלת ע"י שני אחים, ארז ואורן זיסמן, הם המדבירים היחידים בחברה. אנו נותנים לכלל לקוחותינו שרות אדיב, נעים, מקצועי והכי חשוב בטוח הכולל תוצאות!
בזיסמן הדברות עובדים עם חומרי הדברה הטובים בשוק, ללא ריח, שמאפשרים חזרה מהירה ובטוחה הביתה כבר ביום ההדברה. אז אם אתם גרים בראשון לציון וסובלים מבעיית מזיקים או חרקים, מומלץ לזמין שרותי הדברות מקצועיים, אנחנו נשמח לעמוד לשרותכם.
הדברת פשפשים בראשון לציון
אם הייתם לאחרונה בטיול מחוץ לבית או שבאו אליכם אורחים לכמה ימיים, יש מצב שהכנסתם פשפש הביתה. הדברת פשפשים בראשון, איך יודעים מי צריך את זה?
מתעוררים בבוקר עם עקיצות לא ברורות, יש סיכויי שיש לכם פשפשים. פשפש מיטה הוא חרק שאנחנו מכניסים הביתה לאחר שהות מחוץ לבית או מנגד עם באים אלינו אורחים לכמה ימיים. פשפשים ניזונים מדם, והם נמשכים לכל מקום שבו ירגישו שיש דם זמין עבורם. פשפש המיטה קטן מאוד ונוטה להסתתר. הוא נע ממקום למקום באמצעות הליכה, על הריצפה והקירות כאחד. הם אוהבים לעבור ממקום למקום תוך הסתתרות בבגדים שלנו או בתיקים. מספיק להעביר איתנו נקבה אחת של פשפש מיטה, ותוך חודש כל החדר יהיה נגוע בפשפשים. אם אתם תושבי ראשון לציון, ויש לכם חשד לפשפשים בבית, מומלץ ליצור איתנו קשר טלפוני. כבר בטלפון נוכל לעזור לכם לזהות ולנתר את הפשפשים, במידה והם נמצאים בביתך. השיחה איתנו ללא עלות או התחייבות אז חבל לא לצלצל.
הדברת חולדות ועכברים
ראשון לציון נחשבת לעיר שסובלת הרבה מחולדות ועכברים ועל הסיבה לכך ניתן לקורא בהרחבה באתר של "זיסמן הדברות". אם אתם תושבי ראשון ונמאס לכם מהפתרון של העירייה לבעיית המכרסמים בסביבת מגורייך, מומלץ להזמין חברת הדברות מקצועית שתתן לך מענה לטווח ארוך. חיים לצד מכרסמים לא בראים ומסוכנים. חולדות ועכברים מטפסים ומכרסמים ויכולים להגיע לכל קומה ודירה. אם יש לכם חולדות ועכברים בבניין או בסביבת המגורים, התעלמות או טיפול לא מתאים יגרמו רק להתרבות שלהם ובכך הבעיה תגדל.