טיפים לבחירת קבלן אלומיניום מיומן
כאשר בוחרים קבלן אלומיניום לביצוע עבודות התקנה של חלונות ודלתות, חשוב לבדוק שהוא עומד במספר קריטריונים מרכזיים. בטרם תבחרו מתקין אלומיניום הוא, מומלץ לבדוק האם יש לו ניסיון בפרויקטים התואמים את הפרויקט שלכם. לכל מתקין ישנם תחומי התמחות שונים בעולם התקנות האלומיניום בחלונות ודלתות ובמערכות שונות. ככל שיהיה לקבלן ניסיון רב יותר בפרויקטים מהסוג התואם לפרויקט הדרוש בביתכם, כך תוכלו להיות בטוחים שהעבודה תיעשה על הצד הטוב ביותר.
גם לאיזור יש השפעה ויש לבחון גם את האזורים שבהם ביצע הקבלן האלומיניום עבודות. לכל אזור בארץ תנאים שונים המושפעים ממזג האוויר, אזורי רוח, קירבה לחוף הים, קרבה למדבר ורמות אבק. כל התנאים הללו משפיעים על אופן ביצוע העבודה, בחירת מערכות האלומיניום וההתקנה שלהם. לכן מומלץ לבחור מתקין עם ניסיון וזמינות באיזור שלכם.
1 צפייה בגלריה
מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים קבלן אלומיניום
מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים קבלן אלומיניום
מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים קבלן אלומיניום
(צילום: שי אפשטיין )
תבקשו לראות תיק עבודות של הקבלן ותבקשו לקבל המלצות מלקוחות. תשקיעו את הזמן ותלכו לראות עבודות לדוגמה. תמיד מומלץ לעשות מחקר ברשת ללמוד, להכיר ולקרוא ביקורות. בסופו של דבר מדובר באנשים וגם החיבור האישי חשוב.
רמת המקצועיות היא קריטריון מרכזי בבחירת קבלן או מתקין האלומיניום. הכשרות מקצועיות וכלי עבודה הם בסיס לביצוע התקנה איכותית. אם אתם מחפשים שקט נפשי לאחר ההתקנה, חשוב מאוד לבחור מתקין אלומיניום בעל ניסיון והסמכה אשר משתמש בכלים נכונים כגון מבלטים.
בישראל אין הסמכה רשמית למתקיני אלומיניום, כל אחד יכול להיות מתקין וחסרה ביקורת על איכות העבודה וההתקנה. חברת קליל החליטו לקחת את נושא התקנת חלונות צעד אחד קדימה ולמסד את התחום וזאת על מנת להבטיח ללקוחות שקט נפשי והנאה מלאה ממערכות החלונות והדלתות ותוך כדי התקנה בסטנדרטים גבוהים העומדים בדרישות קפדניות וביקורת איכות של קליל.
בבחירת מערכות קליל מומלץ לבדוק האם קבלן או מתקין האלומיניום הינו מורשה של קליל ואכן עבר את ההסמכה המתאימה לסוג התקנת מערכות האלומיניום הדרושה בדלתות וחלונות ביתכם. במקרה של מתקין מורשה של קליל יש לבקש לראות את תעודת המורשה והתוקף שלה. קליל דואגת לעדכן את נבחרת המורשים ולשמור על סטנדרטים גבוהים.
מדוע מומלץ לבחור במתקין אלומיניום של קליל?
קליל מתמחה בייצור מערכות אלומיניום לחלונות ודלתות, העומדות בתקני איכות ובטיחות חדשניים. על מנת להבטיח את איכות המערכות של קליל גם בבית הלקוח קליל מספקת תוכנית הדרכות מקצועית והסמכות על המערכות השונות. המתקינים המורשים של קליל עוברים הדרכות והסמכות של חברה, המעניקות להם תעודת מורשה, המאשרת את מיקצועיותם ומיומנותם בתחום התקנות האלומיניום. בנוסף, קליל עושה ביקורת איכות על מנת להבטיח את איכות ההתקנה וההנאה מהמוצר כפי שתוכנן.
אם ברצונכם ליהנות מבחירה איכותית חשוב לוודא שכל מרכיבי המערכות והאביזרים מסופקים על ידי קליל. כך תוכלו להיות בטוחים באמינות ובבטיחות של החומרים לאורך שנים רבות.
חשוב להדגיש כי כל מערכת של קליל דורשת הסמכה ייחודית, שאותה מעבירה הקליל למתקינים, כולל הכשרה בכלי העבודה המתאימים לביצוע העבודה כמו, מבלטים, המשמשים לחיתוך צורה מדויקת של חומרי ההתקנה.
קליל מספקת תוכנית הדרכות על מערכות החלונות והדלתות השונות ומתקינים והקבלנים אשר עברו את ההכשרה ומחזיקים בכלים המתאימים מוסמכים להתקין את המערכות הספציפיות.
מומלץ לוודא מול הקבלן או המתקין יש ניסיון ספציפי עם המערכות החלונות שאתם בחרתם והוא התקין אותן בעבר. חשוב מאוד לברר האם עבר את ההכשרות המקצועיות המתאימות מטעם קליל ויש לו את כלי העבודה הנכונים.
על מנת להבטיח את איכות ההתקנה, בנוסף להסמכות קליל מבצעת ביקורת איכות על מנת להבטיח את איכות ההתקנה ומעניקה 7 שנות אחריות על כלל מרכיבי מערכת החלון של קליל בהתקנה של מתקין אלומיניום מורשה.
אם יש בכם ספק אודות הכשרתו של הקבלן, תוכלו ליצור קשר עם החברה ולקבל אישור על כך שאכן מדובר במתקין מורשה בעל הסמכה וכלי העבודה המתאימים להתקנת המערכת.
לסיכום, עם קבלן אלומיניום של קליל תוכלו להיות בטוחים שאכן עשיתם את הבחירה הנכונה והתקנת המערכת תהיה המקצועית ביותר. מערכת אלומיניום של דלתות וחלונות מבית קליל המותקנת בידי מתקין מורשה, ביקורת איכות ו7 שנות אחריות, תעניק לכם שקט נפשי ואת החיבור המושלם בין הבית לעולם
צרכים חיבור עם קבלן או מתקין אלומיניום: קליל תוכל להמליץ לכם על מתקין אלומיניום מורשה, מושלם עבור הפרויקט הפרויקט שלכם.
לאתר שלנו - לחצו כאן