זאת הייתה גיגית דלפט כחולה מקסימה שהייתה במשפחה שלי שנים, ובסופו של דבר התעייפתי מלראות את הצלקת מדבק-אפור עצוב הורסת את אורכו של החרסינה המדהימה הזאת, והייתי חייב להיפטר מרכוש זה. להימנע מטרגדיות מעברים כאלה הוא ממש רק עניין של היתכנות מתאימה וכלים מתאימים.
הנה הטיפים הפשוטים שלנו כדי לארוז את החפצים השבירים שלכם בבטחה
  1. תכינו מראש. לארוז גבישים יקרים, חרסינה וחפצים שבירים אחרים דורש קצת זמן. זה לא המקום להיחפז. אם אתם לא לוקחים מוביל, תתחילו הרבה לפני יום המעבר ותיקחו את הזמן כדי לארוז את החפצים האלה כמו שצריך ולהחליט אם הם יועברו במסאית או ברכב.
  2. לרכוש את הכלים הנכונים. הנה מה שאתם צריכים: קופסאות אריזה איכותיות במגוון מידות; נייר אריזות, פצפצים, קרטונים, מספריים, וסלוטייפ. שולחן רחב כדי להניח את החפצים שלכם ולארוז עליו הוא גם דבר חיוני. בשביל החפצים הגדולים יותר, אתם כניראה תצטרכו זוג ידיים נוסף.
  3. תסמנו אותו. לסמן את הקופסאות עם החפצים השבירים שלכם עם תווית ברורה כמו "שביר" יעזור את המוביל שלכם לתפוס אותם יותר בעדינות, כמו שזה יעזור כאשר תפתחו ותסדרו אותם במקום החדש שלכם.
  4. תדעו איזה חפצים אתם הולכים לארוז ואיך תארזו אותם בצורה נאותה. מסך טלווייזיה שטוח וסט צלחות הם שבירים שניהם, אבל די שונים כשזה מגיע לאריזתם. תחפשו את הדרך הטובה ביותר לארוז כל חפץ בפרט, ותתכננו את זה מראש כדי שלא תגיעו למצב של חוסר בפצפצים ביום המעבר.

1 צפייה בגלריה
שניר הובלות
שניר הובלות
שניר הובלות
(צילום: FREEPIK)
איך לארוז את החפצים השבירים הנפוצים ביותר: צלחות – צלחות צריכות להיארז בצורה אנכית בקופסאות מרופדות קטנות עד בינוניות עם נייר אריזה מקומט בקצה התחתון והעליון שלהן. תשימו מסביב לכל צלחת פצפצים ותקשרו עם סלוטייפ. תניחו נייר בין הצלחות העומדות. אל תעמיסו יותר מידיי את הקופסא. יש לשניר הובלת דירה במרכז חבילות אריזת צלחות זמינים להזמנה, בין אם תזמינו את השירות אריזה שלנו או בין אם תעשו את זה בעצמכם.
כוסות – תארזו את הכוסות בנפרד עם נייר אריזה ותשימו נייר מקומט בתוך החלקים הגדולים כדי להקטין את החללים הריקים. תניחו בקופסאות מרופדות קטנות או בינוניות נייר אריזה רחב, בחלק העליון והתחתון. תוסיפו נייר בחלל שמסביב לכוסות גם כן, כדי להקטין כמה שיותר את הסיכויים שהחפצים יזוזו בתוך הקופסא. תמקמו את החפץ הכבד ביותר בתחתית הקופסא, ואת הקל ביותר בחלק העליון.
מנורות – כיסויי מנורות צריכים להיות ארוזים (הצד השטוח למטה) בנפרד עם הרבה נייר. בסיסי מנורות יכולים להתמקם בקופסאות רחבות אם צריך עם פצפצים איפה שמתאים
תמונות/מסגרות – מסגרות של תמונות צריכות להתמקם בנייר תוך קופסאות מרופדות קטנות עד בינוניות, ולעמוד אם הם רחבות יותר מ8 אינץ, עם נייר מקומת בין כל אחת. תארזו מסגרות בנייר אריזות. תניחו יותר נייר אריזות בחלק העליון כדי לוודא שהן לא יזוזו בתוך הקופסא. כאשר אתם מעבירים ציורים ותמונות העולות על 3 פיט בגודל, הם צריכים להיות מאובטחים בסמיכות, נייר אריזות, ולנוע בנפרד.
טלוויזיות – יכול להיות טריקי לארוז טלוויזיות עם מסכים שטוחים. תתחילו בלהוציא את כל הכבלים ואביזרים (כמו החצובה) ותוודאו שאתם אורזים אותם בקופסא מסומנת היטב. תארזו את המסך בסמיכה קלה, תעטפו את כולו ותקשרו עם סלוטייפ. ולבסוף, תכניסו אותו בתוך הקופסא, ותסגרו עם סלוטייפ. תוודאו שהקופסא בגודל המתאים למסך.
חפצים מיוחדים – הנה הדרך שבה הייתי צריך לארוז את הגיגית כביסה העתיקה של משפחתי, וזה יכול להיות נכון לכל החפצים שבירים ורחבים בעלי צורה מוזרה. חשוב להתייחס לגודל ולצורה של החפץ, כמו כן לכל מיני ידיות או חלקים היוצאים ממנו שיכולים להישבר בקלות. תארזו את החפץ במלואו תוך פצפצים, תקשרו עם סלוטייפ. תשימו אותו על חתיכת קרטון שניתן לקפל. תשימו חתיכת קרטון זהה על החלק העליון של החפץ. אז תקפלו ותפגישו בין קצות חתיכות הקרטונים ותקשרו עם סלוטייפ. אל תחסכו בסלוטייפ. תעטפו את החפץ כולו בסלוטייפ אם צריך. אתם רוצים את החפץ בטוח ויציב. אז תשימו את החפץ בקופסא מרופדת שבערך באותו גודל של החפץ, תשימו נייר מקומט בכל החללים הריקים. לבסוף תקשרו את הקופסא עם סלוטייפ ותסמנו במרקר מוזהב: שביר. הרבה אנשים משתמשים במגבות ישנות, סמיכות קטנות, נייר עיתון, או אפילו מגבות נייר כדי לארוז את חפציהם השבירים. אלה לא החלטות נבונות. נייר עיתון יכול להיות מלוכלך וזה אומר שיהיה לכם עוד יותר ניקיון לעשות כאשר תגיעו לביתכם החדש. מגבות נייר הן לא חזקות ואמינות. מגבות ישנות מחליקות בקלות ולא יכולות להקשר על ידי סלוטייפ, מה שחיוני כדי לארוז חפצים בעלי ערך. אנא ממכם תשקיעו בכלים הנכונים ולא תצטערו על כך. לבסוף, תוודאו שאתם מיידעים את המוביל באיזה קופסאות יש חפצים שבירים. רוב חברות הובלות מחזיקות בקופסאות מיוחדות לחפצים שבירים, כמו חבילות אריזת צלחות וחבילות אריזת מסגרות למראות/תמונות ששניר הובלות דירה מחזיקים במלאי. אם אתם לא בטוחים לגבי תכונת האריזה שלכם, תבקשו עזרה. שניר הובלות מציעים שירותי אריזה מקצועיים. תצרו קשר עם המוביל המקומי שלכם עוד היום כדי לבקש הערכת מחיר. מעבר שמח!