נמלים וג'וקים הם חרקים קטנים מאוד ביחס לבני אדם, ובכל זאת הופעה שלהם בבתים או בעסקים שלנו מייצרת תחושות מאוד לא נעימות. פשפשים ופרעושים הם כבר חרקים זעירים, אבל גם הם עלולים לגרום לנזק גדול, וכך גם מכרסמים, דבורים, צרעות ועוד בעלי חיים שלא כדאי שיחיו בתוך מרחבי המגורים והעבודה שלנו.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

בכל מקרה כזה חשוב מאוד למצוא מדביר בראשון לציון שמספק את השירות החיוני ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. כדי להבטיח לעצמכם ראש שקט באמת, מומלץ לבחון את הקריטריונים הבאים:

רישיון

מדביר מזיקים בראשון לציון חייב ברישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. חשוב מאוד להיזהר מחאפרים שלא מציגים לכם רישיון בתוקף או מתחמקים בתירוצים שונים. כדאי לזכור שבמסגרת ההדברה נעשה שימוש בחומרים שעלולים להיות מסוכנים אם לא משתמשים בהם באופן מקצועי. במקרים אחרים איש מקצוע לא מיומן מספיק עלול לגרום נזק חמור - למשל בגלל טיפול רשלני בקן צרעות. עוד סיבה טובה לבחור רק במומחים בעלי רישיון הוא שאם השירות שתקבלו לא יהיה זה שציפיתם לו, מכל סיבה שהיא, יש לכם כתובת לפנות אליה.

אחריות

כמו עבור אינספור מוצרים ושירותים אחרים, גם על הדברה כדאי תמיד לדרוש אחריות. ראשית, אם במקרה משהו השתבש, תוכלו להזעיק את אותה חברת הדברה בראשון לציון שסיפקה את השירות כך שתתקן את הליקוי בלי הוצאה נוספת. שנית, מדבירים מיומנים נותנים אחריות בלי לחשוש, כך שעצם מתן האחריות הוא אינדיקציה טובה לכך שבחרתם נכון אנשי מקצוע רציניים ואמינים.

ניסיון

רוב סוגי החרקים וגם המכרסמים הם בעלי חיים בעלי יכולת הישרדות גבוהה מאוד. רק מדביר בראשון לציון עם ניסיון רב יודע איך לגבור עליהם בקרב המוחות ולהבטיח את סילוקם מהנכס שלכם. כך למשל לכידת עכברים או חולדות מחייבת הצבת מלכודות בנקודות אסטרטגיות, כך שגם העכבר החכם ביותר או החולדה חדת החושים ביותר בסופו של דבר ייכנסו אליהן. גם לצורך הדברת תיקנים נדרש ניסיון כדי להבין מהיכן הם מגיעים ובהתאם איך לטפל במפגע. דוגמה טובה נוספת היא הדברת טרמיטים - במקרה כזה ללא הוותק המקצועי המתאים, הטרמיטים לא יחוסלו אלא יגרמו לנזק של ממש לתשתיות השונות בבית או בעסק.

החומרים שבאמצעותם מתבצעת ההדברה

תחום ההדברה השתכלל מאוד בשנים האחרונות. בפרט פותחו חומרים רבים שמצד אחד מאפשרים העלמת כל חרק לא רצוי לרבות נמלים, נמלי אש, פשפש המיטה, פרעושים, יתושים, זבובים, רימות ועוד, ומצד שני הם גם ידידותיים לסביבה.
הדברה בשיטה זו, שנקראת הדברה אורגנית או הדברה ירוקה, היא ידידותית לא רק לסביבה אלא גם לבני הבית ולחיות המחמד שלהם. כמו כן ישנן שיטות הדברה מתקדמות אחרות לרבות הדברה ביולוגית או אלקטרונית, וגם כשמשתמשים בחומרים כימיים יש כאלה איכותיים יותר וכאלה שהם פחות איכותיים.
ההמלצה היא לברר מראש מהי שיטת ההדברה שתתבצע אצלכם ולברר לגביה פרטים.

הדברה בטוחה, יעילה ומשתלמת

חברת הדברה בטוחה מספקת שירותי הדברה בראשון לציון בזמינות גבוהה ובאמינות מרבית. השירות כולל מענה לכל סוגי המזיקים: נמלים, ג'וקים, תיקנים גרמנים, מכרסמים, יונים (שאותן כמובן מרחיקים ולא מדבירים), צרעות, דבורים, פשפשים מסוגים שונים, עש, צרצרים, מעופפים ועוד ועוד. לחברה רישיון בתוקף, ניסיון של 15 שנים בתחום, היכרות מצוינת עם כל שיטות ההדברה והחומרים כולל אלה המתקדמים ביותר, ויכולת לספק מענה הוליסטי למסעדות, גני ילדים, בתי כנסת, מפעלים ושאר מקומות שזקוקים לפתרונות בהתאמה אישית. מאפיינים נוספים הם שירות קשוב ולבבי ומחירים נוחים.