סוד השילוב הנכון של כל עיצוב פנים הוא להישען על האסתטיקה לא פחות מאשר על ייעוד הכלים הסניטריים ולכן אנחנו מוצאים עוד ועוד אמבטיות מעוצבות שמשחררות את הדמיון לדגמים שבאמת לא צפינו שנקבל. אנחנו מעזים יותר להציב אמבטיות בגדלים שונים מהמקובל גם בשטח שהיא תופסת ואפילו בגובה שלה. אם פעם אמבטיות היו סטנדרטיות גם בגובה הדפנות היום נרשה לעצמנו להנמיך אותה לכמעט אגן רחצה שמשמש גם לישיבה והשתרעות נוחה, או שנקים לעצמנו ספא ביתי עם אמבטיה גבוהת שוליים שיש בה מושבים מובנים ליותר מאדם אחד.

חשיבה מחוץ לגבולות האגן המוכר

הדמיון יכול לאפשר לכם גם לחשוב אחרת, מעבר לצורת האמבטיה המוכרת והמיקום המסורתי והמוכר שלה. לא מדובר רק באמבט זרמים שמעסים אתכם אלא גם בישיבה בצוותא לפינוק מתמשך ולתחושה שאפשר להפיק מחדר הרחצה שלכם יותר. זה נכון במיוחד כאשר אתם מנצלים את הטרנד המעניין של הצבת אמבטיה בחדר השינה או בחלל פתוח יותר. זה נכון גם להורים וגם למשפחה עם ילדים שרוצה אמבטיה גדולה יותר לילדים שאוהבים לשכשך בה. זה בוודאי מוסיף לחשק שלהם להתרחץ במקום לריב על הטקס הזה מדי ערב.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

תהיו גדולים כמו יפאן

הדמיון אינו יודע גבול ואתם יכולים להזמין גם את האמבטיות המפתיעות ביותר בקווים שלהן. המיוחדות שבהן כבר אינן אליפטיות אלא מרשות לעצמן להתרבע בסגנון היפאני הסגפני והפונקציונלי. היופי האוריינטלי הזה שמזכיר את קוד הסגפנות של הסמוראי מתאים לכל מי שרוצה לשמור על מראה מעוצב ואחיד כולל המוטיבים הבנויים מעץ, כמו מסגרת, ספסל, מדפים וגם נגרות של ארונות ושידות לאחסון בחדר הרחצה. היופי של אמבטיות מעוצבות כיום מעניק השראה להתאים להן כמה שיותר אביזרים שונים וגם להאחיד את המראה כולו כדי לקבל הרמוניה ומסר של נוחות אסתטית במקום אחד. זה מתאים מאוד למי שאוהב את המוטיבים האלה ויכול לשלב אותם בחדר רחצה מושקע ומאובזר בהתאם לכך.

החשיבות של הפרטים הקטנים לתמונה שלמה

החשיבות של אבזור נכון גדולה במיוחד כשמשקיעים בקניית אמבטיות מעוצבות. אם האמבטיה נחשבת למרכז החדר ולמוקד תשומת הלב, אל תשכחו לאבזר מסביב ולהשלים את המראה כדי שלא ייווצר ניגוד בין הקווים המוגדרים של אגן הרחצה לבין הכלים הסניטריים האחרים, כמו כיור ואסלה. ארון האמבטיה חייב להמשיך את קו העיצוב במוטיבים הספציפיים שלו. אם בחרתם בעיצוב מודרני זה ישתלב טוב יותר עם ארון אמבטיה בקו כזה ומבלי להתפשר על אבזור נוסף כמו ידיות, מוטות ופרזול שיתאים לרוח הזאת. סיבה נוספת להקפדה הנדרשת על הפרטים הקטנים היא שהם נותנים את התחושה השלמה של חדר מעוצב גם כאשר התקציב שלכם מוגבל. מוטב להכניס מעט אבל מחושב ומשולב נכון מאשר להוסיף פריטים שאינם משרתים את המראה הנחשק רק משום שזה נראה לכם ריק מדי.
המאמר בחסות STG סוכנות דיגיטל