מענה טלפוני לעסק לא צריך להיות רק זריז, אלא גם אישי. הלקוח הישראלי אוהב שמעניקים לו את היחס הטוב ביותר, בדיוק לשם זה נכנס מענה אנושי לתמונה. המענה האנושי לעסק חשוב ביותר על מנת לשמור על הלקוחות שלכם מרוצים. כיום, בעידן האינטרנט, לקוחות רבים רוכשים שירותים או מוצרים דרך האינטרנט, וכתוצאה מכך – השיימינג ברשתות הפך לפופולרי כל כך. הדרך הטובה ביותר להשאיר את הלקוחות שלכם מרוצים ולאפשר להם להיות השגרירים הטובים שלכם, היא באמצעות שירות מהיר, אישי ואדיב.

מענה טלפוני אישי – דווקא עכשיו

עבור בעלי עסקים רבים, בתקופות חירום שונות היכולת לתת מענה טלפוני לכל לקוח ולקוח היא מוגבלת. ודווקא בתקופות של חירום, כמו בתקופת הקורונה ואפילו בתקופה של מלחמה, אנשים אוהבים לקנות יותר. כדי להפיג את החשש שלהם, הם רוצים להבטיח לעצמם שהשירות שיקבלו יהיה לא פחות ממעולה, ושיש בצד השני מי שיענה להם כשיזדקקו לשאול שאלה או לקבל פתרון לבעיה. במקרים רבים, דווקא העובדה שיש מענה אישי ומהיר בימי שגרה וחירום גם יחד, סוללת את הדרך עבור הלקוחות שמחפשים יציבות.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

כיצד מתחברים בקלות למענה טלפוני?

כדי להתחבר למענה טלפוני, אין צורך להקים מוקד במיוחד אצלכם במשרד, ולא צריך להעסיק אנשי שירות לקוחות. יתרה מכך, ממש לא צריך להיות זמינים לכל צלצול בעצמכם. הדרך הקלה והפשוטה כיום ליהנות משירות של מענה אישי ללקוחות היא באמצעות הרשמה למוקד מענה טלפוני, שמעניק לעסקים רבים הרבה מאוד שקט נפשי וחסכון כספי. העסק שלכם מקבל מספר טלפון מיוחד אותו אתם מפיצים ללקוחותיכם, ובצד השני עונים מוקדנים אדיבים בהתאם לתסריט שיחה שאתם בוחרים.

מהם היתרונות של מענה טלפוני אנושי ולמה זה משתלם כלכלית?

• שיפור קשר עם לקוח – שיפור הקשר עם הלקוח יבטיח לכם שהוא יהיה מרוצה, וכך יגדלו הסיכויים שהוא יבצע רכישה חוזרת ויספר על השירות/מוצר שלכם למעגל הסובב אותו.
• שיפור תדמית העסק – עסק שמציג ללקוחות שלו מספר טלפון, בין אם זה באתר האינטרנט ובין אם על גבי כרטיס ביקור, באופן אוטומטי משדר תחושה של עסק מבוסס וגדול, גם אם מדובר בעסק של אדם אחד.
• ביטחון ללקוחות – לקוחות רבים שנמצאים בשלב של לפני רכישה, מעדיפים לעשות זאת לאחר שראו שיש באתר דרכים ליצירת קשר, לכל מקרה שיבוא. לעיתים לפני ביצוע הרכישה הם יתקשרו כדי לקבל מענה טלפוני אישי.
• מעקב ונתונים – השימוש במוקד מענה אנושי מאפשר לכם לקבל נתונים אודות השיחות שבוצעו ולבצע חיתוכים שיסייעו לכם להבין טוב יותר את צרכי הלקוחות שלכם.
• אתם פנויים יותר – המענה הטלפוני מאפשר לכם להיות פנויים לפיתוח של העסק ולחשיבה על כיווני התפתחות נוספים, בזמן שבמענה האנושי מטפלים בלקוחות שלכם.